Beantwoord

Storing met game Call of Duty Warzone

  • 20 August 2020
  • 26 reacties
  • 3946 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Sinds een paar dagen blijf ik de verbinding verliezen met de game Call of Duty modern warfare 4.

Dit is echt een probleem waar alleen de mensen die abonnee zijn bij Telfort/KPN last van hebben.

Ik vermoed dat dit nu ongeveer 3 dagen speelt.

 

Kunnen jullie die please oplossen? er is geen beginnen aan zo.

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 August 2020, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 1

Zelfde probleem hier, ik heb zeker 10 anderen die ook kpn/telfort hebben en we worden er altijd op hetzelfde moment uit gegooid! Graag een reactie/oplossing van kpn!

Reputatie 1

Heb er ook last van, ken nog meer mensen die dit hebben en zitten bij KPN. Andere die bij andere providers Zitten hebben nergens last van

Ik heb het zelfden probleem +- elke 15 min er uit

same...

Bij mij gebeurd hetzelfde, 2 dagen gaande nu.

Mensen met wie ik speel en die KPN hebben worden er ook uit gegooid.

Lijkt dus een probleem bij KPN, misschien de communicatie tussen de servers van KPN en Activision?

Ik loop hier ook al tegen aan. Net gebeld met KPN, maar krijg simpel het antwoord dat het geen storing is omdat er te weinig meldingen zijn. Ik word hier zo moe van. 

Vrienden met andere providers hebben hier geen last van, lijkt zich alleen te focussen op KPN/Telfort. 

 

Iemand tips?

Hier hetzelfde probleem. Als ik via een VPN verbinding maak met het spel, is er niks aan de hand. Behalve dat de verbinding een stuk langzamer is natuurlijk. 

 

KPN, please fix! Hier hebben echt een hoop mensen last van.

 

Dit is wat ik steeds krijg terwijl ik uit het spel wordt gegooid. Hoor graag wat jullie hieraan doen. 

 

Leden, hebben jullie ervaring met andere providers? Hoor graag eventuele alternatieven. 

Goedemorgen, 

Ook ik heb het probleem dat ik vanaf ongeveer maandag uit de servers wordt gegooid. Ook meerdere kpn gebruikers hebben hier laat van in mijn omgeving. Het betreft call of duty modern warfare via de xbox one x. 

 

Bas

Precies hetzelfde probleem.

al 4 dagen last van alles gereset en naar fabrieksinstellingen gedaan op me ps4 zonder resultaat. Na de reacties hier KPN fixen die handel!

Hier ook last van sinds begin deze week en zeker 20 anderen waarmee ik speel die KPN hebben ook. Mensen met Ziggo en uit België hebben nergens last van.

Het probleem is dat je na ongeveer 5 a 10 minuten in de game een disconnect krijgt.
 

Router reset etc is al geprobeerd en haalt niks uit. Is er sinds begin deze week iets veranderd aan de server kant vanuit Activision of de verwerking door KPN? Zou 1 van jullie technische medewerkers hier achteraan kunnen gaan? Hiermee maak je echt een hoop gamers blij want dit probleem is veel groter dan die enkeling die de weg volgt naar het forum!!

Ja zeer herkenbaar laatste dagen, daarvoor nooit problemen. Over duidelijk dat bij KPN het probleem ligt.

Beste KPN en andere,

 

Ook ik heb al een aantal dagen last van connectie problemen met het spel (via PS4). Net als meerdere vrienden die klant zijn bij KPN. Ook merk ik dat de downloadsnelheid (snelheidsmeter via PS4) rond de 50 mb/s ligt terwijl dit normaliter +/- 200 mb/s is. Ik speel altijd bekabeld. Graag onderzoek aan de kant van KPN en oplossen.

 

PS: kijk ook even voor de klachten op allestoringen.nl (https://allestoringen.nl/storing/call-of-duty/kaart/)

 

Stefan

Hier hetzelfde probleem. Vrij irritant!

Reputatie 1

Hier hetzelfde.

 

Dacht dat het eerst aan de nieuwe bandsteering WiFi firmware voor de V10 zou liggen.

Maar de PS4 blijft verbonden met het 5GHz netwerk ,verbinding met het PSN blijft gewoon op, en snelheidstest geeft snelheden van 100Mbit+ aan (200Mbit glasvezel).

 

Voor de zekerheid toch bekabeld geprobeerd, maar dit geeft hetzelfde probleem.

 

Ook voor de zekerheid de port forwarding aangezet om een probleem met de NAT uit te sluiten. Maar na het instellen van de port forward blijft PSN aangeven dat het een NAT type 2 is, terwijl dit bij het forwarden van de poorten volgens mij een NAT type 1 zou moeten zijn.

 

Helaas kan je de verbinding met de Activision servers alleen terwijl je aan het spelen bent bekijken. Dus troubleshooten waarom hij niet verbind is er niet bij. Tijdens crashende games een latency van rond de 40ms en geen packet loss.

 

Hier hetzelfde.

Meest voorkomende is: lost connection to host. Status: chronometer. Blijkbaar een KPN issue. Vrienden met Ziggo geen last.

 

Hier zelfde probleem inderdaad gebeld met kpn nee meneer we zien geen storingen!

gaat kpn hier nog wat aan doen of gaan ze helemaal geen reactie geven?

precies hetzelfde

Reputatie 1

Update aanuit de Oude IJsselstreek (Doetinchem, Terborg) ook hier alle spelers op  COD Warzone met KPN en Telfort abo een issue server disconnected het verbinden met online services werkt ook niet.
Deze meldin gkomt van tientallen spelers uit een whatsappgroep en mijzelf.

Loopt al minimaal 3 dagen.

Bedraad en via WIFI.
Alle andere spelers die Ziggo/Vodafone hebben geen problemen, @Kpn dit is te specifiek om te negeren.
Als je de Storingskaart vd wereld bekijkt zie je 1 grote rode vlek op NL.
Helaas is niet te zien welke providers ze hebben maar zo te lezen op de storingswebsite allen KPN/Telfort related

 

Antwoord van een andere gebruiker • https://allestoringen.nl/storing/call-of-duty/kaart/

Toch waard om te vermelden:
net via vodafone red abbo ff de pc op internet geslingerd en dan kan ik wel inloggen en voorlopig blijf ik er al een paar rondes in........

Precies hetzelfde probleem hier… Sinds afgelopen zondag hier al last van! 
 

super irritant!! Hoop dat dit snel gefixt wordt!!!!!

Exact hetzelfde probleem. Vrienden met kpn worden op hetzelfde moment als ik gedisconnect terwijl de rest met andere providers door kunnen spelen

Ook ik ervaar dit probleem elke keer als ik in een party zit met mensen die alle ziggo hebben, ik er als enige uitgegooid wordt.

problemen lijken voor mij te zijn begonnen na de update van warzone afgelopen weekend

Het zelfde probleem de afgelopen 4 dagen! Alle vrienden hebben ziggo en kunnen zonder problemen spelen! Na het resetten van de router + reset playstation kan ik hooguit 0,5/1 ronde warzone spelen. Daarna lig ik direct weer uit de server.

Na contact met Activision gisteren gaven zei aan geen problemen met de servers te hebben. Er is wel onderhoud maar dat zou alleen soms een kleine vertraging mogen opleveren.

Wel is duidelijk te zien dat alleen in Nederland de problemen zich bevinden.

 

Gisteren contact gehad met KPN, maar ze geven aan dat er geen onderhoud of problemen zijn? 

Maar het begint nu wel op te vallen dat alleen KPN/Telfort gebruikers hier last van hebben.

 

 

Hier hetzelfde probleem. Met een andere provider geen enkel probleem, met KPN blijft de error continue terugkomen.

KPN regel je zooitje even. Ik wordt al 6-7 dGen consistent eruit gegooid: Lost connection to host.

Heb jullie “geweldige” medewerkers al meerdere keren aan de lijn gehad maar maken mij niks wijzer. Zowel jullie als Activision claimen geen storing te hebben met de server toch is het erg merkwaardig dat andere providers hier geen last van hebben…

 

Dit is niet waar ik voor betaal, om bij 1 storing dagen lang achter de feiten aan te lopen en jullie niks zien op te lossen