Beantwoord

Storing radio en TV haperen

  • 25 March 2021
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Badge +1

Weet u of er storing is postcode gebied 7421ax

Radio en  tv hapert  regelmatig en modem div lampje uit 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 March 2021, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +1

Ik heb nog steeds problemen tv hapert beeld stopt geluid gaat verder erg irritant wat kan dat zijn help

Badge +1

Geluid goed maar beeld staat stil

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tonny56! Dat kijkt geen fijn TV zo! Ervaar je dit probleem nog steeds?

Je kunt altijd onze storingspagina checken: ik zie dat er geen storing bekend is op jouw adres. Op basis van je klantgegevens die ingevuld zijn in jouw profiel, heb ik ook je lijn gecontroleerd: ik kan niet iets vinden wat jouw probleem kan verklaren. Heb je zelf al stappen ondernomen om het op te lossen? Denk aan modem en/of de TV ontvanger herstarten of resetten. Ik hoor graag of je nog problemen ervaart en hoe de TV ontvanger aangesloten is op het modem.

Badge +1

Hoi @Tonny56! Dat kijkt geen fijn TV zo! Ervaar je dit probleem nog steeds?

Je kunt altijd onze storingspagina checken: ik zie dat er geen storing bekend is op jouw adres. Op basis van je klantgegevens die ingevuld zijn in jouw profiel, heb ik ook je lijn gecontroleerd: ik kan niet iets vinden wat jouw probleem kan verklaren. Heb je zelf al stappen ondernomen om het op te lossen? Denk aan modem en/of de TV ontvanger herstarten of resetten. Ik hoor graag of je nog problemen ervaart en hoe de TV ontvanger aangesloten is op het modem.

Hallo

ik heb de modem stekker uit gehaald 10 sec gewacht toen was het weg Was heel raar geluid was goed geen haperingen maar beeld stond stil 

hoop dat nu blijft zo 

Als nog bedankt voor reactie 

 

Reputatie 7
Badge +16

Blij om te lezen dat het opgelost is, ik hoop dat dan met je mee! :wink::fingers_crossed_tone4: En anders weet je ons te vinden!