Beantwoord

storing rood lampje op modem

  • 14 April 2021
  • 11 reacties
  • 434 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Sinds vandaag brand het rode lampje op mijn modem en heb bijna geen internetsnelheid meer

div keren alles gereset maar geen resultaat 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 14 April 2021, 22:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Hr Spyke! Wat balen!

Even een aantal controle vragen:

  • Bekabeling is gecontroleerd? Zit alles nog goed vast? Kabels losgemaakt en weer opnieuw aangesloten?
  • Is het modem al eens handmatig gerest? (stap 2)
  • Van welk type modem maak je gebruik?
  • Kun je naast de postcode en huisnummer ook een contact telefoonnummer en klantnummer invullen in het Forum profiel?

Het lijkt mij verstandig om een lijnmeting te doen. Dit kunnen we via het Forum doen, maar ook telefonisch. We zijn bij technische problemen en storingen 24/7 bereikbaar op het nummer 0800 0402. 

Reputatie 2
Badge

Bekabeling en alles gecontroleerd div keren herstart

profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +21

Er zit een verschil in herstarten en resetten @Hr Spyke 
Dus de vraag van @Shyrin_ was of je hem al  handmatig gereset hebt.
Klik de link aan.

Reputatie 7
Badge +16

Dank je wel! Ik hoor graag of het modem ook handmatig gereset is? En welke lampjes welke kleur branden na de reset?

Reputatie 2
Badge

Nadat het modem gisteren een dag uit heeft gestaan ivm stucadoors werkt alles weer en nu ook weer zonder rood servicelampje

Reputatie 7
Badge +16

Fijn om te horen, @Hr Spyke! Laten we hopen dat het zo blijft en anders weet je ons te vinden! :wink:

Reputatie 2
Badge

Helaas is de storing weer terug

na tel kontakt komt er maandag een monteur want de lijn schijnt erg instabiel te zijn

Reputatie 2
Badge

Wordt nu een paar dagen aangezien 

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal goed. Ik lees dat de storing opgelost is en als dat niet zo is, je dat binnen 7 dagen kunt melden op een speciaal nummer met code die per e-mail en SMS verzonden is. Hopelijk is de storing definitief opgelost!

Reputatie 2
Badge

Klopt het is helaas nog niet opgelost

Reputatie 7
Badge +16

 

Helemaal goed. Ik lees dat de storing opgelost is en als dat niet zo is, je dat binnen 7 dagen kunt melden op een speciaal nummer met code die per e-mail en SMS verzonden is. Hopelijk is de storing definitief opgelost!

Graag dan melden op dat nummer, zodat het ticket wat aangemaakt is, weer in behandeling genomen kan worden.