Sinds vandaag brand het rode lampje op mijn modem en heb bijna geen internetsnelheid meer
div keren alles gereset maar geen resultaatÂ
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelSinds vandaag brand het rode lampje op mijn modem en heb bijna geen internetsnelheid meer
div keren alles gereset maar geen resultaatÂ
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelGoedenavond
Even een aantal controle vragen:
Het lijkt mij verstandig om een lijnmeting te doen. Dit kunnen we via het Forum doen, maar ook telefonisch. We zijn bij technische problemen en storingen 24/7 bereikbaar op het nummer 0800 0402.Â
Er zit een verschil in herstarten en resettenÂ
Dus de vraag vanÂ
Klik de link aan.
Dank je wel! Ik hoor graag of het modem ook handmatig gereset is? En welke lampjes welke kleur branden na de reset?
Nadat het modem gisteren een dag uit heeft gestaan ivm stucadoors werkt alles weer en nu ook weer zonder rood servicelampje
Fijn om te horen,
Helaas is de storing weer terug
na tel kontakt komt er maandag een monteur want de lijn schijnt erg instabiel te zijn
Helemaal goed. Ik lees dat de storing opgelost is en als dat niet zo is, je dat binnen 7 dagen kunt melden op een speciaal nummer met code die per e-mail en SMS verzonden is. Hopelijk is de storing definitief opgelost!
Â
Helemaal goed. Ik lees dat de storing opgelost is en als dat niet zo is, je dat binnen 7 dagen kunt melden op een speciaal nummer met code die per e-mail en SMS verzonden is. Hopelijk is de storing definitief opgelost!
Graag dan melden op dat nummer, zodat het ticket wat aangemaakt is, weer in behandeling genomen kan worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.