Beantwoord

Storing Zutphen glasvezel. Waar dien ik een claim in?

  • 15 June 2021
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Sinds gisteren is er blijkbaar een regionale storing vwb glasvezel. De storing is pas 17 juni 18.00 uur opgelost. Geen tv en internet dus.Als ZZP werk ik thuis op data nu die zo op is en minder snel wordt. Hoe kan ik fatsoenlijk thuiswerken tot en met de 17e? En wie is hier verantwoordelijk voor want ik wil daar een claim indienen. Ik hoor dit graag.

icon

Beste antwoord door Raim 15 June 2021, 08:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Informatie over vergoeding bij een netwerkstoring vindt u hier: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Dank hiervoor

Informatie over vergoeding bij een netwerkstoring vindt u hier: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

 

Thanks for sharing.

Reputatie 7
Badge +24

Als je zzp-er bent en internet belangrijk is voor je werk, neem dan een zakelijk KPN EEN abonnement. Daar zit 4G backup bij.