Straatkast open gebroken

  • 8 November 2020
  • 7 reacties
  • 185 keer bekeken

Badge

L.S.,

 

Een straatkast (grijs) in onze straat is open gebroken. Deze staat in het gangetje tussen huisnummer 19 en 21, postcode *******

 

Groet

Olaf

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Olaf, welkom hier. 

Ik heb dit doorgezet naar de beheerders van de wijkkasten en centrales. Als deze kast van ons is gaan we dit z.s.m. oppakken. 

Bedankt voor het doorgeven. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

@Straatkast open gebroken, heb je misschien ook een foto voor ons?

Badge

Aub

Badge

 

Hallo @Straatkast open gebroken 

Zo te herkennen is dat een kast van de kabelaar, Ziggo, bij jou?

 

Er zijn meerdere meldingen hier op dit forum over weggevallen FM radio de laatste tijd.

Ik vermoed dat Z. een rondje heeft gemaakt om niet-abonnees af te sluiten en daar was iemand het niet mee eens, eenvoudig op te sporen adhv wie er weer wel aangesloten is nu :→

In dat geval zou het wel zo slim zijn om de kast weer (visueel) dicht te doen :/

Hallo @KeesYagi , ik ben sinds november 2018 weg bij Ziggo en klant geworden bij TFT, ik heb echter nog steeds signaal, ik kan tv kijken en radio luisteren via Ziggo, gebruik ik als back-up bij uitval TFT/KPN.

Dit bij Ziggo aangekaart, geen probleem, ze gaan niet speciaal een monteur sturen om in de straatkast mij los te pluggen en kan dus legaal van hun diensten gebruik blijven maken, zo kan ik mooi F1 kijken op kanaal 14.:relaxed: