Vraag

Stroomaansluiting Experiabox v8 fragiel

  • 29 October 2020
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Goedendag,

Sinds enige tijd hebben we wisselende resultaten in onze internetsnelheid en soms valt het internet gewoon weg.

Om het wifisignaal te verbeteren heb ik mijn Experiabox v8 op een andere plek gemonteerd. Het ophangen in de beugel ging helaas niet helemaal goed, waardoor het modem viel en aan de stroomkabel bleef ‘bungelen’. Nu schiet bij het minste of geringste de stroomkabel er uit. Is hier nog wat aan te doen?

p.s. signaalsterkte blijft wisselen, ondanks andere positie van de router :(


2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Bazzz B, thanks voor je berichtje op het Forum. Sorry dat ik nu pas toe kom aan je topic. Het is momenteel erg druk, dus vandaar dat het wat langer duurt. 

 

Goed dat je even aan de bel trekt. Toen ik las dat de Experiabox bleef bungelen, dacht ik: “pfieuw, gelukkig is hij niet gevallen”. Maar ook bungelen aan een draadje lijkt me niet echt het sterkste punt van de Experiabox. Kun je zelf verklaren/ontdekken of het aan de adapter ligt? Of zit het probleem echt bij het punt waar de adapter in gaat. 

 

Heb je inmiddels een collega kunnen spreken? Zo niet, vul dan even je profiel in dan kan ik met je mee kijken!

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer