Beantwoord

stroomadapter ExperiaBox V8

  • 26 January 2021
  • 4 reacties
  • 431 keer bekeken

De power adapter van de Experiabox V8 werkt niet meer. Ik gebruik tijdelijk een universele adapter, maar zou dat graag tijdelijk willen houden. Is het mogelijk een vervangende adapter te ontvangen? Ik kan niet vinden waar ik met deze vraag terecht kan.

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 26 January 2021, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @ArgaNoil , even bellen met 0800 0402, gratis.

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @ArgaNoil, dat is natuurlijk niet handig als de modem die alles regelt qua signaaldoorgifte geen eigen stroomadapter meer heeft. Gelukkig heb je nog een universele die tijdelijk als vervanging dient. Voor de V8 kan ik geen stroomadapter opsturen. Ik kan wel voor je regelen dat je een nieuwe experiabox krijgt. Als jij jouw profiel invult, ga ik dat voor je regelen. 

Goede avond, na je bericht heb ik mijn gegevens ingevuld in mijn profiel. Daarna heb ik geen bericht en ook geen Experiabox ontvangen.

Daarna heeft KPN Webcare gevraagd hoe dat mij beviel, en heb ik bovenstaande gemeld. Daarna heb ik geen bericht en ook geen Experiabox ontvangen.

Toen heb ik 0800 0402 gebeld, en het bovenstaande gemeld. De chatbot wilde op afstand mijn modem resetten. Daarna heb ik geen bericht en ook geen Experiabox ontvangen.

Het is natuurlijk niet handig als de modem die alles regelt qua signaaldoorgifte geen eigen stroomadapter meer heeft.

Weet je of de verzending al in gang is gezet?
Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +19

Excuses voor mijn late reactie. Ik had niet begrepen dat je jouw profiel had ingevuld. Nieuwe modem is onderweg naar jou. Je krigjt alle informatie per e-mail en sms.