Beantwoord

super slecht internet beschikbaar van KPN

  • 3 March 2020
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Hoi ik woon in Hoogvliet aan de Middenbaan Zuid terwijl mijn over buurman 15 meter verder op een snelheid keuze tot 

Maximale internetsnelheid op jouw adres

Op jouw adres is de maximale internetsnelheid: 200 Mbit/s download- en 63 Mbit/s uploadsnelheid.   Heb ik maar een sanelheid keuze tot:

Maximale internetsnelheid op jouw adres

Op jouw adres is de maximale internetsnelheid: 39 Mbit/s download- en 4 Mbit/s uploadsnelheid.   Zo zal ik nooit overstappen van Ziggo naar KPN! Sorry hoor moet ik nou huilen of lachen?!
icon

Beste antwoord door Nick83 3 March 2020, 11:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tja... dat kan gebeuren. Heb ik ook. Hier 48 mbit, mijn buurman heeft ook meer dan 100 mbit. Zo werkt dat met internet over de telefoonlijn. Zit je iets verder weg, dan kan de snelheid flink omlaag kelderen.

Maar als u bij Ziggo zit, lekker daar blijven dan…

Sorry hoor moet ik nou huilen of lachen?!

Gewoon niets doen, kan dat ook nog? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoi Nick83,

 

het is zeker lachen, zit nu bij ziggo met 200/50 Mbit/s aansluiting nu zijn ze bezig met de  1G aansluitingen. Waar bij KPN met hun upgrades?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @adesh, welkom op het forum! :smile:  Flink zuur dat er zo'n verschil zit tussen jouw snelheid en die van je overbuurman. Ik ken de pijn, naast mijn huis staat nieuwbouw met glasvezel waar ik niet op aangesloten kan worden. :broken_heart:  Als je je adres invoert op de site van NetwerkNL kun je zien of er een upgrade op de planning staat. Zo niet, dan kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief en krijg je vanzelf bericht wanneer het zover is. Hopelijk is het binnenkort lachen en anders zit je zo te lezen goed bij Ziggo tot die tijd. :slight_smile:

Reageer