Beantwoord

Super slechte WiFi

  • 7 February 2020
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Heb al geruime tijd super slechte WiFi, alle opties gehad. 4G is sneller, en dan durven adverteren met super WiFi voor nieuwe klanten. Dus als je al jaren klant bent kunt je het lazarus krijgen. Je kunt bellen wat wil maar je krijgt zo’n brutaal wicht aan de telefoon dat alles super werkt. De Speedtest is ronduit stuitend.!!!!! Ben niet gewoon boos maar mega boos wat een neperrij zeg. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 February 2020, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Wat heb je al gedaan om je Wi-Fi te verbeteren?

Reputatie 7

Hallo @WBB, welkom bij ons op het forum. Jouw WiFi verbinding werkt niet zoals je verwacht begrijp ik, en een speedtest geeft dat ook aan. Wat geeft de speedtest precies aan als resultaat? Heb je het ook op een bekabeld apparaat gemeten om te kijken wat het verschil is? Via een bekabelde verbinding krijg je een beter beeld van wat er op de modem binnenkomt, daarbij gaat het signaal door een beschermde omgeving terwijl het bij WiFi door de lucht gaat en gevoelig is voor omgevingsfactoren.

Naast de speedtest ben ik net als Joep ook benieuwd wat je al gedaan hebt om de WiFi verbinding te verbeteren, heb je bijvoorbeeld zelf instellingen aangepast, de WiFi manager op onze site gedaan of iets anders?

Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Hoi @WBB, we hebben nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat de verbinding is verbeterd. Als dat niet zo is horen we het graag van je.

Heb alle opties gehad, bekabeld, alles uit en slechts 1 WiFi apparaat aan. Niks helpt. Zelfs met KPN getest maar helaas, router anders ingesteld, ook door KPN maar echt niks helpt.

Soms duurt het een minuut voordat een site opent. Nieuwe telefoon iPhone X ( voordat dat als excuus gebruikt wordt) het is gewoon slecht. En vind als trouwe klant hoor die versterkers te krijgen ipv er de hoofdprijs voor te vragen.

Badge +19

Wil je nou geholpen worden of niet? Voor iedereen is goed Wi-Fi door het hele huis mogenlijk dus ook bij jou. Vertel nou eens wat over je netwerk. Welke snelheid haal je bekabeld? Welke snelheid haal je via Wi-Fi? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nlWelke experiabox heb je? Als de basis niet goed is gaan de super wifi's echt geen betere Wi-Fi geven. Heb je de wifi tuner al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

Reputatie 7

Welkom terug @WBB, om met je mee te kunnen kijken hebben we zoals Joep al zegt wel wat meer informatie nodig. Zou je zijn vragen en mijn eerdere vragen nog kunnen beantwoorden? Met die antwoorden kunnen we samen kijken wat we kunnen doen.