Beantwoord

Super traag internet voor 2 maanden

  • 4 July 2019
  • 12 reacties
  • 228 keer bekeken

Ik ben ook al 2 maanden 'slachtoffer' van amper to geen internet. Heb dus gister een abbonementswijziging gedaan om te kijken of het beter zou worden aangezien ik nog steeds thuis instap had, maar het is er alleen maar erger op geworden. Ik betaal nu voor 50mb en 5mb upload maar ik krijg maximaal 1.2 mb donwload en 0.5 mb upload. En de laatste week calt het internet ook gewoon een paar uur uit. Wifi en bekabeld.
Ik ga niet langer betalen voor iets dat ik niet krijg. Hoop echt dat iemand me nog kan helpen
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 August 2019, 20:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hoi @BWalters . Dat klinkt beslist niet fijn. En die snelheden zijn inderdaad niet veel soeps.
Is dit getest via wifi of via een bedrade verbinding? Om zoiets goed te testen is het wenselijk om het via een kabel te doen. Op die manier kunnen we met zekerheid zeggen dat er voldoende signaal binnenkomt.
Wifi is onderhevig aan veel variabelen. Ken je de wifi tuner? Zou je die ook eens kunnen doorlopen?
Welk type experiabox heb jij? En maak je ook gebruik van wifi versterkers?
De wifi tuner heb ik al gebruikt. Daardoor heb ik 2 gratis experia wifis gekregen, Maar die hebben geen vershil gemaakt. Ik heb experiabox v10

Alle tests zijn bekabeld gedaan,
Ondertussen is het wel iets beter geworden. zit nu op 20 mb download en 2.5 upload.
Maar het probleem is nog steeds dat de verbinding soms compleet wegvalt.
Zoals nu, tijdens het schrijven van dit bericht..: Geen netwerkverbinding beschikbaar.
Dank voor de info. Ik heb zojuist met je vader gesproken. Helaas kreeg ik jou niet te pakken.
Je lijn lijkt niet stabiel. Soms ligt dat aan de situatie buiten je huis.
Ik werk morgenavond van 18:00 tot 22:00. Schikt het dat ik dan even bel? Ik denk dat het op een monteur uitdraait maar wil graag nog een paar dingetjes doorspreken. Mocht dit uitkomen, zou je dan je mobiele nummer in je profiel willen zetten en mij een seintje geven?
Tussen 18:00-22:00 is prima.
Ik krijg je niet te pakken. Mocht het vanavond nog schikken, laat het mij weten! Ik werk tot 22:00 🙂
Op welk nummer belt u als ik vragen mag?
Ik heb twee nummers geprobeerd. Een vast en een mobiel nummer. Ik bel afgeschermd.
Excuses. Hebben wij elkaar nog gesproken? Mijn administratie is een beetje door de war. Kun je de huidige status laten weten?
Nee, ben op vakantie geweest maar kreeg van het thuisfront elke dag te horen dat de verbinding er merendeels niet was. En nu ik weer thuis ben merk ik dat ook weer. Om de 10 minuten zowat valt het compleet weg
Hoi! Dat klinkt nog allesbehalve goed. Ik heb met een van jouw familieleden afgesproken dat er een monteur langskomt. Dit gaat woensdagochtend gebeuren.
Ik kwam er achter dat de lijn instabiel is en dan kunnen we deze het beste laten doormeten. Laat je weten hoe het afloopt?
Helaas was er nog steeds storing. We hebben onlangs weer een monteur ingepland. Is de storing ondertussen verholpen?
Voor de meelezers. De laatste monteur heeft het goed opgelost. Blijkbaar zat er een elektriciteitsdraadje vlakbij het is/ra punt en dat kan behoorlijk storen.
Tot nu toe lijkt het goed. Mocht je toch weer storing krijgen, weet je mij te vinden! 🙂