Beantwoord

Super wifi vragen

  • 19 August 2020
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb ook een vragen mbt de superwifi , heb deze nog niet in bezit.

Ik ben zelf een leek hierbij , dus als ik het goed begrijp ik heb de v10 ,  dan blijft na het aansluiten van de supewifi alles wat men heeft aangesloten via de kabel op de v10 intakt , en bv smartphone , slimme deurbel , ectect via de superwifi , dat is dus een ander wifinetwerk naam , dan moet ik dan alles weer instellen bv telefoon , slimme deurbel op de naam van de superwifi.

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Chrizziey 19 August 2020, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @rol7007,

Als je de superwifi aansluit op de v10, dan zullen de wifi gegevens van de v10 overgenomen worden in de superwifipunten en zal de wifi op de v10 uitgeschakeld worden. Alle apparaten die onder de huidige ssid en wachtwoord zijn ingesteld zullen dus gewoon verbonden blijven. 

Reputatie 1

@Chris bedankt voor je snelle reactie , dat is goed om te horen dat ik dan alles wat wifi heeft niets hooft te veranderen in de smartphone , slimme deurbel ( is met abbo anders moest het weer moeilijk , andere naam , andere wifi naam ectetc ) maar goed …...ik heb nog een rare vraag hoe lang is het netsnoer?

 

 

mvg Rol

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @rol7007,

Heb het even globaal opgemeten, rond de 1,4 meter (140cm). Misschien nog ietsje minder.

Reputatie 1

Oke chris super bedankt , voor de rest hoe bevalt de superwifi.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @rol7007,

Bevalt zeer goed, mijn wifi is stukken verbeterd en het is erg stabiel en betrouwbaar. Ben heel blij met deze punten. Weinig over te klagen eigenlijk. Het design is een kwestie van smaak, maar zit mij ook niet tegen, vind het wel mooie schotels op zich.