Beantwoord

Superwifi installeren

  • 3 June 2020
  • 3 reacties
  • 217 keer bekeken

Ben nieuwe klant. Monteur zou ook superWi-Fi punt nog komen installeren op slaapkamer. Hier nog geen bericht van gehad. Klantnummer **********. Graag bellen wanneer hij komt.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Chrizziey 4 June 2020, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Gertwillemsen,

Op dit moment doen monteurs nog alleen de noodzakelijke taken (installeren van internet en urgente storingen) en komen nog niet voor andere zaken i.v.m. corona. De komende periode worden de taken wel uitgebreid en als jij die afspraak hebt gemaakt, zal er contact met je opgenomen worden om een afspraak te maken hiervoor. Echter is het komende maanden vrij druk met achterliggend werk dat moet worden ingehaald.  Houd deze site in de gaten voor updates. 

Heb je de superwifi al gekregen of besteld? Met de KPN Thuis app kun je simpel thuis de punten stap voor stap installeren. Mocht dat niet lukken of heb je vragen, stel het gerust. 

Reputatie 7
Badge +25

Hi Gert, welkom hier. Is het inmiddels zelf al gelukt om de SuperWifi te installeren? Het is namelijk niet ontzettend ingewikkeld..

Reputatie 3
Badge

De klant kan een afspraak maken via de klantenservice om na 15-6-2020 een monteur hiervoor thuis te krijgen.