Beantwoord

SuperWifi Login??

  • 11 May 2020
  • 6 reacties
  • 10555 keer bekeken

Reputatie 1

Met welk password log ik in op de Superwifi? Op de schuifclip wordt een Admin Password genoemd maar deze wordt niet geaccepteerd…..geen idee wat ik fout doe.

Andere vraag : in de oude opzet (zonder 2x SuperWifi) was ons wifi netwerk verdeeld in een 2.4 en 5.0 deel. (geplitste ssid). Begrijp ik goed dat dat nu met aansluiting van de SuperWifi's niet meer mogelijk is? Experiabox = V10 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 11 May 2020, 17:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

2,4 en 5 GHz verschillende namen geven kan niet bij de SuperWifi's. 

Zodra je het login scherm van de SuperWifi's open hebt staan …

... gaat als het goed is 1 van de SuperWifi's blauw knipperen. Het admin wachtwoord wat achterop dit punt staat is het wachtwoord wat je moet gebruiken.

 

Reputatie 1

Dank voor de reactie......zoals je omschrijft is het precies de manier waarop ik probeer in te loggen op die superwifi's......het is echter niet gelukt tot nu toe.....wat kan ik nu het beste doen?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @BvK71 , hoe heb je de Super WiFi’s geïnstalleerd ? Wellicht m.b.v. de KPN Thuis app en heb je daarbij het beheerderswachtwoord soms gewijzigd? Dan is dat nu ook het admin password om in te loggen op de webinterface.

Reputatie 7
Badge +24

De thuis app ... bron van alle ellende ... *zucht* 😉

Reputatie 7
Badge +21

De thuis app ... bron van alle ellende ... *zucht* 😉

Zo ervaar ik dat niet. Vanaf het begin met de app gewerkt en daarmee geen problemen gehad. Webinterface inloggen met aangepast beheerderswachtwoord ook geen issue.

Reputatie 7
Badge +17

@BvK71 Welkom hier! Ik zie dat je het antwoord van RBxx hebt gemarkeerd als antwoord. Ben je geholpen of is het helaas niet niet gelukt? Laat het maar weten als we nog iets kunnen betekenen!

Reageer