Superwifi login

  • 4 September 2020
  • 4 reacties
  • 843 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben mijn gasten adres kwijt door de installatie van de super wifi en ik wil deze invoeren in deze super wifi. Ik kom er, door het invoeren van het admin wachtwoord, niet in, dit wordt niet herkend. Moet ik eerst terug naar fabrieksinstellingen?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Piikea,

Je kan het ook proberen door KPN Thuis app te gebruiken. Middels het scannen van de QR code zal je dan in het superwifi punt kunnen komen. Daar kun je ook instellen dat je een gastnetwerk wilt. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben mijn gasten adres kwijt door de installatie van de super wifi en ik wil deze invoeren in deze super wifi. Ik kom er, door het invoeren van het admin wachtwoord, niet in, dit wordt niet herkend. Moet ik eerst terug naar fabrieksinstellingen?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welk admin wachtwoord gebruikt u? U moet het "admin password" gebruiken wat achterop de SuperWiFi staat, onder het klepje. Op beide staat een ander. 

Hoi @Piikea . Twee hele nuttige reply's van @Nick83  en @ChrisWissink . Is het daarmee opgelost?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.