Beantwoord

Superwifi maar niet overal

  • 15 January 2021
  • 16 reacties
  • 109 keer bekeken

Hoe kan het dat ik beneden super WiFi heb en op de bovenverdieping bijna geen verbinding? En hoe los ik dat op?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 February 2021, 10:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Badge +19

Omdat Wi-Fi niet door beton heen gaat. Dus aan de slag met Wi-Fi versterkers of je modem op een centrale plek in het huis zetten.

Hoi @Buijs1976 . Hoeveel superwifi's heb jij? En waar in huis heb jij ze geplaatst? 

Heb geen Super WiFi,s

Dus je hebt alleen een experiabox? In dat geval kan het zijn dat het signaal simpel weg niet ver genoeg reikt.

Je kunt in zo'n de geval de wifi manager doorlopen. Als je dan boven onder de 20Mbit scoort kun je gratis versterkers toegestuurd krijgen.

Deze versterkers moeten bekabeld en op tactische plekken in de woning aangesloten worden. 

Hij geeft 70 aan maar toch bijna of hele slechte WiFi boven, heb de manager gebruikt

Reputatie 6
Badge +9

@Buijs1976 Je topic heet Superwifi maar niet overal.

En je zegt 

Heb geen Super WiFi,s

? Tsja :thinking:

Hij geeft 70 aan maar toch bijna of hele slechte WiFi boven, heb de manager gebruikt

Dus als jij boven bent en meet via de wifi manager krijg je nog 70Mbit? Dan klinkt het niet direct alsof het signaal te zwak is.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.

WiFi is nog steeds bagger moet boven op mijn 4g om iets te kunnen doen heb de manager doorlopen en er is niks veranderd 

Ik heb de mogelijkheid om jou 2 Experia Wifi's te sturen. (gratis).  Voorwaarde is wel dat die bekabeld op de experiabox worden aangesloten en op tactische plekken in jouw woning geplaatst worden om optimale dekking te garanderen. 

Mocht jij deze mogelijkheid hebben, geef maar een gil. 

Heel graag !!!

En thx voor alle hulp

Ik heb het verzoek net doorgestuurd. Als het goed is, krijg je op korte termijn een SMS met logistieke informatie.

Mocht je woensdag nog geen SMS hebben gehad, laat het mij weten. 

Super

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Alles netjes ontvangen en aangesloten, boven is de WiFi een heel stuk verbeterd !!

Thx voor de goede service 

Fijn om te lezen en graag gedaan.