Beantwoord

SuperWifi punten alleen gratis voor nieuwe klanten

  • 25 October 2020
  • 16 reacties
  • 488 keer bekeken

Ik vind het raar en jammer van KPN dat trouwe KPN-klanten (al jaren de beschikking over een KPN totaalpakket (internet, mobiele telefoon, vaste telefoon en televisie)) moeten betalen voor SuperWifi punten (€ 149,00), terwijl nieuwe KPN-klanten bij afsluiting van een internetabonnement gratis twee SuperWifi punten krijgen.

De wifi-ontvangst is op mijn werkkamer matig en dit is zeer lastig nu we door de huidige coronapandemie thuis moeten werken.

Ik ben bijna geneigd om om aan gratis SuperWifi punten te komen m'n huidige abonnement op te zeggen om daarna direct weer een abonnement te nemen (met gratis twee SuperWifi punten.

KPN: Heeft u hierop een antwoord?

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 25 October 2020, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Hallo @VetEd , opzeggen en opnieuw abonneren is zinloos, want je moet dan minimaal 6 maanden geen klant van KPN zijn geweest.

Je kunt bij KPN ook goedkopere wifi extenders kopen en werken net zo goed, zie onderstaande link naar de KPN webshop:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/?pos=1249

Nieuwe klant kunnen kiezen tussen 6 maanden korting of een paar wifiversterkers, sigaar uit eigen doos dus.

 

Badge +19

Zelfs dat gaat niet werken. Om nieuwe klant te worden moet je 6 maanden geen klant bent geweest.  Overigens kunnen de nieuwe klanten kiezen. Of korting of de super wifi's.  Alle vaste klanten kunnen gratis de bekabelde uitvoering krijgen bij een wifi snelheid onder de 20Mbt/s. Dit kan via de wifimanager. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

hallo ik ben van telfort overgenomen door kpn, dus dan ben ik een nieuwe klant en heb dan recht op de superwifi omdat mijn WiFi met de speedtest slecht is.

Graag hoor ik spoedig een reactie. 

Badge +19

Nee hoor je bent geen nieuwe klant dus dat gaat em niet worden.

Hoi @Miejomax10956 

Zie het antwoord van @Joep1965 in het groene vlak.
Daar staat als Antwoord 

Zelfs dat gaat niet werken. Om nieuwe klant te worden moet je 6 maanden geen klant bent geweest.  Overigens kunnen de nieuwe klanten kiezen. Of korting of de super wifi's. 
Alle vaste klanten kunnen gratis de bekabelde uitvoering krijgen bij een wifi snelheid onder de 20Mbt/s. Dit kan via de wifimanager. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Internetten en tv kijken doe je bekabeld!!  En dit is ook waar

Te te Laat.:joy:

Echt schandalig ja, ik heb amper bereik boven, en ik kan dan als dik betalende klant 20 euro korting krijgen op een superwifi punt haha,

daar betaal je dan zowat 100 euro per maand voor, het verdienmodel zit overduidelijk in nieuwe klanten, wel met een appartement dan :P want in een normaal huis kan je wifi wel vergeten boven 

Reputatie 7
Badge +7

Ik woon in een normaal, groot huis met 2 verdiepingen en heb overal dekking met een V10. Dus het kan wel. En je kunt dus gratis van KPN versterkers krijgen. Gewoon met de WiFi manager aan de gang gaan. En die miljoenen KPN klanten krijgen echt niet iedere keer de aanbieding voor nieuwe klanten. Dan gaat elk bedrijf failliet die dat zou doen.

Ik woon in een normaal, groot huis met 2 verdiepingen en heb overal dekking met een V10. Dus het kan wel. En je kunt dus gratis van KPN versterkers krijgen. Gewoon met de WiFi manager aan de gang gaan. En die miljoenen KPN klanten krijgen echt niet iedere keer de aanbieding voor nieuwe klanten. Dan gaat elk bedrijf failliet die dat zou doen.

Erm nee dus dan ben je 149 euro kwijt.. niks gratis

Badge +19

Nee de bekabelde uitvoering is gratis bij slecht Wi-Fi. Verkrijgbaar via de Wi-Fi manager

Ja die ligt er af geeft die aan,maar dat probeer ik even straks 👍

Hoi , Ik ben vorige week overgestapt met 12 maanden contract van ziggo naar kpn (glasvezel) Ik zie nu dat 2 superwifi punten gratis zijn voor nieuwe abonnement. Mijn thuis heeft 2 verdieping. Tweede verdieping heeft weinig WiFi daarom heb ik nodig.Hoe kan ik gratis deze apparaatten?Ik heb gekeken via KPN APP wifi-manager maar 1 superwifi punten 39.90€. 

Ik hoor heel graag van KPN Klantenservice 

Met vriendelijke groet,

Can

Heeft u korting gekregen in plaats van WiFi punten misschien?

@Jeroen Ruiter Ja ik heb korting gekregen voor eerste 6 maanden 25€ en dan gaat normaal prijs door(57.50€) maar nu zie ik dezelfde aanbieding met super wifi punten. 🤔😪

De aanbiedingen zijn elke keer weer anders. Ik zie nu een korting of WiFi punten.

Reputatie 7
Badge +21

@CanTinaz Er is meestal als welkomstaanbieding de keuze tussen korting of een artikel zoals wifi-punten of een smart-tv. Als de bestelling bevestigd is, dan kan de keuze niet meer gewijzigd worden.
De WiFi-manager is daarna de enige weg naar een voordelige prijs voor een SuperWiFi.

@RBxx , @Jeroen Ruiter dank jullie wel.Klopt. ik zie het verkeerd. Ik moet een superwifi punt kopen.