Vraag

SuperWifi punten die retour gestuurd zijn, zijn spoorloos verdwenen. Wat nu?

  • 27 October 2021
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

Diefstal van KPN; mijn betaalde snelle wifi punten die ik gerouteerde had zijn spoorloos verdwenen en KPN laat mij als klant maar hangen.

Ze moeten het met mij meteen goed maken en mijn geld en anders de verdwenen snelle wifi punten terug geven. Ik heb hier verder niets mee te maken de klant hoef en moet hierin niet de dupé te zijn!! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Ik neem aan dat je van te voren gebeld hebt dat je ze terug ging sturen en je hebt het verzendbewijs natuurlijk bewaard. 

Reputatie 7
Badge +24

Je moet wel van te voren bellen als je iets retour stuurt waarvan je geld terug wilt hebben. Je krijgt dan als het goed is een ander adres dan het adres waar je oude apparatuur (tv ontvangers en modems) naar toe moet sturen. Het adres waar je oude apparatuur naar toe stuurt is van een extern bedrijf wat voor KPN alles verantwoord afvoert.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Bob Rouwels Van harte welkom hier op het KPN Forum. Kun je iets meer vertellen over wat er aan de hand is? Heb je de klantenservice hier ook al over gesproken? En erg belangrijk: naar welk adres heb je het pakket gestuurd en heb je het verzendbewijs? 

Ja tuurlijk heb ik herhaaldelijk de kpn service gebeld van die heb ik die retour doos ontvangen en ja ik het de bon nog. Maar dat boeit kpn niets schijnbaar. Op hun website staat zonder vragen retourneren binnen een paar dagen uw geld terug man laat me niet lachen! Daarnaast heb ik mijn wifi punten binnen de 2 weken geroutineerd dus flink optijd. Had ik ze maar niet opgestuurd dan had ik ze nog (...).

Reputatie 7
Badge +20

Ja tuurlijk heb ik herhaaldelijk de kpn service gebeld van die heb ik die retour doos ontvangen en ja ik het de bon nog. Maar dat boeit kpn niets schijnbaar. Op hun website staat zonder vragen retourneren binnen een paar dagen uw geld terug man laat me niet lachen! Daarnaast heb ik mijn wifi punten binnen de 2 weken geroutineerd dus flink optijd. Had ik ze maar niet opgestuurd dan had ik ze nog (...).

Dag @HvB007 Je hebt je eigen topic voor je vraag. In dat topic heb ik je hulp aangeboden. Heb je dat gezien? Het is erg onduidelijk om je eigen vraag of opmerking in een topic van iemand anders te plaatsen, dus zullen we het gesprek in je eigen topic voortzetten? 

 

Is gebeurd Bart