Beantwoord

superwifipunt valt steeds uit.

  • 16 September 2020
  • 5 reacties
  • 722 keer bekeken

Ik heb twee superwifi punten toegevoegd, maar een van de twee punten valt steeds uit.

Zijn toegevoegd in maart en hebben maanden goed gewerkt, nu stopt er steeds eentje mee...

Dan is de dekking minder en dan brand het lampje plots niet meer. Als ik restart (en soms ook weer resync door met kabel te verbinden) doet ie het weer even, maar volgende dag staat ie weer uit. Volgens mij is het fysiek gewoon stuk. Inloggen met adminwachtwoord lukt ook niet.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 September 2020, 18:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... als het lampje helemaal uit gaat, en blijft, dan is die stuk denk ik ja...

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @reinier van der veen en welkom op het forum! De SuperWifi punten horen inderdaad niet zomaar uit te vallen. 😕 Heb je ook een ander stopcontact of andere stekkerdoos geprobeerd? Mocht dat ook niet helpen, zou je dan de stroomtoevoer van het andere SuperWifi punt eens op het punt met kuren willen testen? Ik ben benieuwd of hij dan nog steeds wegvalt! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat de SuperWifi inmiddels weer naar behoren werkt. Zo niet, laat het gerust weten! 

Ik heb naar de klantenservice gebeld en daar gaf men aan dat het on een fysieke fout leek te gaan, en ze zouden een omruil ingang zetten. Ik zou binnen 48 uur horen. Niets meer gehoord of gezien, maar de laatste dagen blijft ie gewoon werken. Dus ik heb maar even laten zitten.

Reputatie 7
Badge +17

Dat is niet netjes. 😕 Gek dat je niks meer vernomen hebt, maar fijn dat het SuperWifi punt weer werkt. Mocht daar toch weer verandering in komen, laat het hier gerust weten! 

Reageer