Beantwoord

Switch omruilen

  • 22 February 2019
  • 8 reacties
  • 308 keer bekeken

Bestaat er een mogelijkheid om mijn toen tertijd bij u aangeschaft sitecom switch om te ruilen voor een een netgear switch omdat mijn huidige switch rare kuren vertoont zoals mijn beeld blijft af en toe hangen, YouTube stopt ermee, bij netflix hetzelfde, en als ik de switch er tussen uit haal dan nergens geen last van.

Maar ik kan niet zonder switch i.v.m meerdere aparatuur via de kabel aangesloten.

Mvg,

Patrick777

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 February 2019, 13:27

Bekijk origineel

8 reacties

@Patrick777 ,
Als het goed is moet dat geen probleem zijn dat ze een gratis netgear switch naar je opsturen,KPN wil toch dat je zonder storing tv kan kijken.Maar een moderator zal wel naar je klachten kijken.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Patrick777, Dat je huidige switch niet meer optimaal werkt is wel duidelijk aangezien het zonder de switch wel goed werkt. Omruilen doen we niet, maar je kunt uiteraard een nieuwe switch aanschaffen om te kijken of het dan wel goed gaat en je Youtube en Netflix wel kunt gebruiken zonder problemen. Op deze pagina kun je een nieuwe switch bestellen.
Vreemde reactie van KPN,
in andere KPN-topics binnen dit forum worden ze gratis weggegeven als je een lan poort tekort komt, terwijl een klant zo'n uitbreiding best kan betalen als deze meer vrije poorten wil en @Patrick777 moet een vervangende defecte switch, ooit bij KPN gekocht, wèl zelf betalen, dat vind ik meten met 2 maten.
Of je geeft aan iedere klant wat weg of je laat alle klanten betalen.
Aan @Marina_,

Beste Marina dus ik moet zelf een switch kopen, ik vind dit een slechte service van kpn, terwijl andere het gratis krijgen.
@Patrick777 ,
Dat is inderdaad een slechte gang van zaken van KPN dat je het zelf moet kopen,het lijkt sterk op vriendjes politiek dat de een het wel gratis krijgt en een ander ervoor moet betalen.
Reputatie 7
Badge +19
Het is uiteraard niet mijn bedoeling om met twee maten te meten, daarom heb ik het in de groep gegooid. We kunnen namelijk niet bij ieder verzoek een nieuwe switch opsturen.

Wanneer kun je een nieuwe switch aanvragen?
- Wanneer je gebruik maak van de V10A en een ethernetpoort te kort komt.
- Bij 4 of meerdere tv- ontvangers.

Sorry voor de verwarring. 😰
Het is uiteraard niet mijn bedoeling om met twee maten te meten, daarom heb ik het in de groep gegooid. We kunnen namelijk niet bij ieder verzoek een nieuwe switch opsturen.

Wanneer kun je een nieuwe switch aanvragen?
- Wanneer je gebruik maak van de V10A en een ethernetpoort te kort komt.
- Bij 4 of meerdere tv- ontvangers.

Sorry voor de verwarring. 😰



Bedankt voor de verduidelijking, ik hoop dat alle moderatoren dit protocol kennen en toepassen.
Is dit ook ergens in een voorwaarde terug te vinden of op de website?
Iemand moet dit toch een keer beslist en vastgelegd hebben in een richtlijn of protocol?
Dus al die mensen die in andere topics een gratis switch hebben gekregen hebben allemaal meer dan 4 tv's actief🤔
Reputatie 7
Badge +19
Alle moderators weten de voorwaarden nu wel. Deze voorwaarde is niet terug te vinden op de website, daar bieden we namelijk geen gratis switch aan. De afspraak binnen KPN is dat klanten met een V10A een switch kunnen krijgen en vanaf 4 ontvangers is dit noodzakelijk. Ik vrees dat niet iedereen die een gratis switch heeft gekregen voldoet aan deze voorwaarden en is er met de beste bedoeling een switch opgestuurd. Dat is niet de bedoeling en daarom hebben we deze voorwaarden weer extra benadrukt.

Reageer