Beantwoord

Switch op Superwifipunt

  • 31 December 2020
  • 5 reacties
  • 226 keer bekeken

Kan ik op een Superwifi punt een switch bedraad aansluiten? En zijn Superwifi punten te combineren met een Experia wifi?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 January 2021, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Kwestie van proberen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Edwin0416. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vragen hier stelt. Heb je het inmiddels al uitgeprobeerd? 

Kan ik op een Superwifi punt een switch bedraad aansluiten?

Ja, dat is mogelijk

En zijn Superwifi punten te combineren met een Experia wifi?

Helaas is dat (nog) niet mogelijk. Wellicht dat deze mogelijkheid er in de toekomst wel komt. 

inmiddels is dit ook mogelijk

 

Reputatie 7
Badge +24

 

En zijn Superwifi punten te combineren met een Experia wifi?

Helaas is dat (nog) niet mogelijk. Wellicht dat deze mogelijkheid er in de toekomst wel komt. 

Huh? Wat is dit dan?

Lijkt me toch samenwerken of niet?

Hoi @Edwin0416. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vragen hier stelt. Heb je het inmiddels al uitgeprobeerd? 

Kan ik op een Superwifi punt een switch bedraad aansluiten?

Ja, dat is mogelijk

En zijn Superwifi punten te combineren met een Experia wifi?

Helaas is dat (nog) niet mogelijk. Wellicht dat deze mogelijkheid er in de toekomst wel komt. 

 

 

Hallo @Vikash , ik heb de 2 Experia wifi's en de 2 superwifi's (waarvan 1 draadloos) tegelijk aangesloten en werken perfect. Zie onderstaande screendump:

WERKEN DUS TEGELIJK
 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nick83 en @JanD . Ik wist dat mijn collega's ermee bezig waren, maar niet dat het al met elkaar samenwerkte. Zo leer ik ook nog wat vandaag.:blush:

Bedankt voor jouw berichtje!