Beantwoord

Tarief Alles-in-1

  • 28 April 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik betaal al lange tijd Euro 67 per maand voor Kpn alles in 1 standaard,

Op de vergelijker van de Consumentenbond zie ik dat dit abonnement Euro 54 kost . 

Waarom betaal ik (als oude klant) Eurp 67 per maand en betaalt een nieuwe klant kennelijk maar Euro 54  per maand.  Dat lijkt me weinig klantvriendelijk. 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 May 2020, 19:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Alles-in-1 is een hele oude abonnementsvorm uit 2015 ofzo. Kan je nu helemaal niet meer afsluiten. Dit ter informatie. 

Ik heb Alles-in-1 Instap. En ik betaal 54 euro per maand. Voor dat bedrag heb ik 50 mbit internet. 1 tv ontvanger, zonder opnemen.

U heeft waarschijnlijk een duurdere versie, Alles-in-1 Standaard. Dat is volgens mij 100 mbit internet. Met 2 tv ontvangers en opnemen. Dat kost volgens mij 62,50 per maand. Waarschijnlijk heeft u er nog een 3 ontvanger bij ofzo? Waarmee je op ongeveer 67 uitkomt.

Wat staat er precies op uw factuur?

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Rediko69!

Weet je zeker dat het een Alles-in-1 Standaard abonnement betreft? :wink: De meest gangbare prijs van de abonnementen is tegenwoordig €72,- en niet €67,-, ik ben dus benieuwd hoe dit precies op je factuur staat :slight_smile: Met Alles-in-1 Standaard krijg je 100Mb internet, 2 interactieve tv-ontvangers, het opnemenpakket, vaste telefonie én Spotify Premium. Een abonnement dat nu afgesloten wordt met exact dezelfde inhoud als een Alles-in-1 Standaard abonnement, kost €74,49 per maand. Kan het zijn dat je toch een ander type abonnement hebt op het moment?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!