Beantwoord

te trage download snelheid bij hussel 500

  • 30 October 2020
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag Hussel 500 maar mijn downloadsnelheid komt niet boven de 70 mbit/s uit mijn uploadsnelheid is wel naar ongeveer 500 mbit/s gegaan mijn downloadsnelheid is dus veel te laag. Iemand een idee hoe die naar de gevraagde 500 mbit/s is te krijgen?

icon

Beste antwoord door Lisa 1 November 2020, 11:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Probeer het eens met de app op een Windows pc: https://www.speedtest.net/nl/apps/windows

Uiteraard bekabeld. 

Deze app geeft hetzelfde resultaat als de speedtestpagina van KPN 70 download en 500 upload :(

 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons KPN Forum @Franstb! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. Dit is momenteel een bekend issue en ik controleer graag f jouw downloadsnelheid handmatig aangepast moet worden. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Gedaan

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor je gegevens! Jouw download snelheid wordt helaas nog geknepen:disappointed_relieved: . Ik zet je gegevens voor naar de Techniek. Zij gaan dit handmatig voor je aanpassen. Ik ga ervan uit dat het eind volgende week is aangepast! Goed dat je het hier hebt aangegeven:nerd:

Reputatie 7
Badge +17

Hi! Ik zie dat het is opgelost. Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. :sunglasses:

Dank jullie voor de acties. Ik heb nu een perfecte verbinding.

Reageer