Vraag

te vaak resetten modem

  • 26 May 2020
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Ik heb enkele dagen KPN glasvezel. 
tv en internet, maar heb in deze 3-4 dagen, het modem al 3 keer moeten resetten omdat Netflix niet opstart op de tv. 
ik heb de tv op wifi van de Experia V10a modem. 
ook doet het itv kastje niet altijd wat ie moet doen. 
alle lampjes zijn groen op het modem en de NT kast. 
heb ook goede wifi ontvangst maar niet altijd goed internet.

iemand hier ervaring mee? 
ik ben nog in de proefperiode, maar als het niet kan worden verholpen dan weer terug naar Ziggo kabel 

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Serdijs Welkom hier! Bedankt voor je vraag en excuses voor de late reactie van ons:pensive:
Wat vervelend dat je het modem geregeld moet resetten om te kunnen Netflixen. Bekijk je Netflix via de ontvanger of via het menu van de smart tv. 
Kan je uitleggen wat er precies gebeurd zodra je Netflix opstart? :thinking: 
Is het internet traag en blijft hij steeds laden of krijg je een foutmelding te zien. 

Je zou alvorens het modem te resetten eens het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos maken. 
 

Beste 

 

nu gaat het al enkele dagen goed zonder problemen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Serdijs Goed om te horen. Mocht het in de toekomst toch weer fout gaat, laat dan gerust een reactie achter. :blush:

Reageer