Beantwoord

Telefoon hapert

  • 28 December 2020
  • 5 reacties
  • 362 keer bekeken

Mijn telefoon doet het niet. Het geluid hapert en/of de andere kant hoort niks. 

De hapering zit zelfs al in de beltoon als ik bel. Het duurt ook lang voor hij overgaat.
Mijn telefoon zelf is in orde.

Ik kan dus ook niet de KPN bellen als ik al een nummer kon vinden.

Sinds mijn abonnement is overgezet van Telfort naar KPN is internet waardeloos en hapert mijn telefoon echt heel erg vaak. Nu is het thuis bellen echt onmogelijk (met mijn mobiel)

Ik erger me dood. Ik ben a 2 uur bezig. Alles nagekeken. Storingen opgezocht, telefoon nieuw opgestart. Alle tips opgevolgd. En vervolgens kan je nergens even terecht.

Chat via internet lijkt het te doen, maar na een half uur is en nog steeds 1 wachtende???

Ik loop echt overal vast. Ik ben geneigd om per direct over te stappen naar een andere provider. Wat een ellende als je nergens even hulp kan vragen.

Wat kan ik nog doen?

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 January 2021, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @cococoppen, welkom hier. 

Je geeft aan dat je problemen hebt met bellen. Het is mij echter nog niet helemaal duidelijk of het om jouw vaste lijn of om jouw mobiel gaat. 

In geval van de vaste lijn wil ik je vragen het modem te herstarten samen met het basisstation van de telefoon. 

Gaat het om mobiel, gaat het dan om een locatie of meerdere? Toestel al herstart? Werkt jouw simkaart wel in een ander toestel? Zo ja, dan zit het in een toestel. Zo niet, wil ik je aanraden een vervangende simkaart aan te vragen. 

Het ging om mobiel. Alles geprobeerd. Het was overal.

Inmiddels is het hersteld. Ik denk dat het een storing was.

Waar ik ontzettend van baal is dat alles niet goed werkt, ook internet is waardeloos sinds Telfort is overgezet naar KPN (ook niet na uitvoeren van alle stappen van de helpdesk) en dat ik nergens even telefonisch terecht kan.

Ik heb zo erg de balen van KPN dat ik overweeg weg te gaan.

Reputatie 7
Badge +20

@cococoppen, fijn dat je weer normaal mobiel kan bellen. 

Alleen nu geef je nog aan dat het internet niet is zoals verwacht. Je hebt al veel geprobeerd, maar zonder succes. Wat ervaar je precies? Want als het om WiFi gaat, heb je de tips voor trage en wegvallende WiFi ook al doorlopen?

ja allemaal doorlopen.

met de telefoon gemeten waar het slecht is. Het zou verbeterd worden.
Maar blijft wegvallen en is veel te zwak.

Reputatie 7
Badge +20

Mag ik anders nog eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.