Beantwoord

Telefoonnummer klantenservice

  • 2 February 2018
  • 36 reacties
  • 376953 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Jullie zijn echt slecht te bereiken als je telefonisch wat wil vragen echt waardeloos 

Badge +19

Tsja dankzij corona.  Er zullen medewerkers in quarantaine zitten en degene die werken doen dat thuis aan de keukentafel met een mobieltje.  Dat is een stuk lastiger dan in een goed ingericht kantoor.  Maar je kan het ook hier vragen als je wil.

Voor zo een groot bedrijf.

Zo een slechte service. Telefoonnummer is letterlijk bijna niet te vinden. 

Zit zeker 1 man en een paardenkop achter de servicebalie.

 

 

Twee jaar geleden zijn wij verhuisd en is ons account overgezet. Vanaf het eerste moment hebben wij problemen met het internet; alleen in een bepaald deel van de woonkamer hebben we stabiel netwerk/ internet en gelukkig staat daar onze tv. Reeds eerder is een monteur geweest, heeft een versterker geplaatst, metingen verricht en alles zou het weer moeten doen. Het netwerk was daarna echter zo instabiel dat het probleem erger was dan tevoren. We kunnen geen radio luisteren, whatsapp bellen zonder beeld/geluid (telkens) wegvalt. We hebben het kastje op allerlei andere plekken uitgeprobeerd maar overal hetzelfde probleem. Wij wonen in een oud huis dus geen dikke betonnen wanden of vloeren. Ik probeer - al lang de helpdesk te bellen maar zonder resultaat; lange wachttijden of verwijzing naar forum. Zucht!. Mijn vraag; kan er spoedig iemand met kennis van zaken m langskomen en het probleem voor eens en altijd verhelpen? 

Hallo @Errema , heb je een koper of glas aansluiting?

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Welk merk en type versterker heb je van KPN in eigendom? de witte vierkante of de zwarte vierkante?

 

-glas aansluiting 

-Genesis gekoppeld aan experiabox v10 

-wit kastje 

Is een versterker wel nodig? Of is er wat anders aan de hand. In ons vorige huis hadden we geen versterker en dit huis is ouder en kleiner. 

 

-glas aansluiting 

-Genesis gekoppeld aan experiabox v10 

-wit kastje 

Is een versterker wel nodig? Of is er wat anders aan de hand. In ons vorige huis hadden we geen versterker en dit huis is ouder en kleiner. 

 

Hallo @Errema , je schrijft zelf dat er een versterker aangesloten is en ik vroeg welke.

Je kunt een betaalde KPN monteur bestellen om e.e.a. na te lopen en af te stellen.

 

Het is de witte vierkante. Ik wil heel graag een monteur bestellen…

Hallo @Errema 

zie onderstaande link voor het bestellen van een monteur:

https://www.kpn.com/service/monteur.htm

Succes.

 

IK  krijg er langzaam genoeg van. Al weken achter elkaar wifi wat het niet doet, internet doet het niet en TV valt steeds uit. Wel betalen maar kwaliteit geven ho maar. Ik denk er sterk aan om te switchen want dit loopt de spuigaten uit als je een bedrijf hebt.

 

Badge +19

IK  krijg er langzaam genoeg van. Al weken achter elkaar wifi wat het niet doet, internet doet het niet en TV valt steeds uit. Wel betalen maar kwaliteit geven ho maar. Ik denk er sterk aan om te switchen want dit loopt de spuigaten uit als je een bedrijf hebt.

 

Bent u er zeker van dat er niets met uw netwerk mis is? Een kapotte kabel of een geoxideerd stekkertje? Maak even een eigen topic aan dan helpen we u daar graag verder.