Waarom is het zo zwaar onmogelijk gemaakt door KPN om op hun website contactgegevens te vinden voor de klantenservice? Ze hopen denk ik dat hierdoor minder mensen gaan bellen en ze dus minder werk hebben, maar je krijgt er zwaar geïrriteerde klanten van.
op de website blijf je in een kringetje rondhangen met antwoorden op vragen die je helemaal niet hebt. Het is heeeeeeeel lastig om het telefoonnummer te vinden, laat staan om contact op te nemen via chat. En dat laatste kan dan vervolgens alleen via een irritante chatbot, niet met een medewerker. Erg klantonvriendelijk, zeker voor bijvoorbeeld doven die niet kunnen bellen met de klachtenservice. en ouderen die niet digitaal vaardig zijn gaan al helemaal nooit een telefoonnummer of iets vinden.
En als je eíndelijk een telefoonnummer gevonden hebt, krijg je een bandje met dat ze je via sms een link sturen naar de vraag met veelgestelde vragen en dat de verbinding automatisch wordt verbroken. Pas na de tweede keer bellen krijg je een medewerker… die vervolgens ook niet meer weet dan ‘start het apparaat of de modem even opnieuw op’ en als dat niet werkt gelijk maar alle apparatuur vervangen ipv proberen het probleem gewoon op te lossen…
anno 2024 moet dit toch niet meer kunnen?! Wát een slechte klantenservice…. Schandalig! Vooral hoe idioot lastig het is om contactgegevens te vinden… 😡
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel