Beantwoord

Telfort bied gratis glasvezel aansluiting aan

  • 18 November 2020
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Mvr.Mhr.

Ik heb op 13 juli 2020. een schrijven ontvangen waarin wordt beloofd dat ik kosteloos op het glasvezel-

netwerk wordt aangesloten.

Maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd, kunt mij melden wanneer dat gaat gebeuren.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 November 2020, 12:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Jacrie , TFT bestaat (bijna) niet meer, alles loopt nu via KPN, daar kun je informeren via 0800 0402 of kijken in MijnKPN of je al je abo om kunt zetten naar glas.

 

Reputatie 7

Hoi @Jacrie, welkom bij ons op het forum. Telfort is met ons samengegaan inderdaad, alle abonnementen zijn (of worden) overgezet naar KPN. Als Glasvezel beschikbaar is op jouw adres, kan dat nog steeds gewijzigd worden, net zoals het bij Telfort mogelijk was. Daarvoor is het natuurlijk wel de vraag of het netwerk is aangelegd. Als je jouw adres invult op de website van KPN NetwerkNL, wat is de melding die je dan krijgt?

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @Jacrie. Als we nog met je mee kunnen meekijken horen we het graag.