Vraag

Telfort naar KPN thuis Geen recht op sneller internet Buitengebied

  • 15 October 2020
  • 6 reacties
  • 115 keer bekeken

KPN ID aangemaakt

 

Abonnement wijzigen 

 

Dan Dit ,… t kan wel en 5,- goedkoper per maand

 

rekening
 

HOE DAN…..?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


6 reacties

Dit is de oude abonnement

 

oude

 

 

 

Oke   1,13- korting met sneller internet buitengebied

 

 

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Muurtje, welkom op het Forum! Wat is je vraag precies? Ik zie in je screenshots dat je inderdaad iets goedkoper uit bent als je een Hussel-abonnement neemt. Dit komt door de € 5,- korting die je krijgt. Je wilt nu ook Sneller Internet Buitengebied erbij nemen? Het is van twee factoren afhankelijk als je dit wilt toevoegen: de maximaal haalbare snelheid op je adres en de 4G-dekking. Is het gelukt om het toe te voegen en heb je hier nog vragen over?

Haha geweldig dit,...de vraag

Daar komt ie:

Waarom krijg ik n bevestiging email ,met de vermelding u gaat per maand 46,50- betalen en na x maanden 57,50-…..

Waar komen deze bedragen vandaan?ben accoord gegaan met boven screenshots!

De heleboel is al gecanceld, als de bedragen overeen kwamen had ik niet besteld en n hoop ergenis minder gehad!

Reputatie 4
Badge +5

Gek dat er opeens andere bedragen staan in je bevestigingsmail. Ik zou het dan ook cancellen, als je ervan uitging dat je het abonnement uit de screenshots kreeg. Wil je je gegevens invullen in je profiel? Dan zoek ik het voor je uit!

Reputatie 4
Badge +5

Hi Muurtje, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag, wil je dan een seintje geven als je je profiel hebt ingevuld?

Reageer