Beantwoord

Terugbetaling van dubbele betaling nog steeds niet volledig ontvangen

  • 23 May 2019
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

Beste KPN,

Op 1 mei heb ik de nota's van februari en maart à euro 137 betaald. Op 3 mei werd er wederom euro 137 van mijn rekening afgeschreven. Kennelijk was dit door ABNAmro ergens geparkeerd. Ik heb toen gebeld met KPN en het zou teruggestort worden. Op 11 mei is er door de KPN euro 68,50 teruggestort, de helft dus met de omschrijving dat de factuur van maart 2 x zou zijn betaald. Dit klopt dus niet. Want ik heb de facturen van februari én maart dubbel betaald. Nu is het een crime om de andere helft teruggestort te krijgen. Ik heb inmiddels weer 2x gebeld en iedere x zou het opgelost worden, maar ik wacht nog steeds op euro 68,50. De factuur van april heeft KPN ook al afgeschreven dus waarom krijg ik niet gewoon mijn geld terug?!
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 May 2019, 16:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi, Jenny, welkom op het forum! Goed dat je dit aankaart. Ik kijk dit graag voor je na zodat we dit zo snel mogelijk opgehelderd krijgen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik aan de slag 🙂
Beste Erik,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt.
Graag hoor ik het van je.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Jenny. Ik heb het voor je nagekeken en ik kan hier zelf de dubbele betaling niet inzien. Ik zie alleen dat wat goed is gegaan, dus dat je de achterstallige facturen hebt betaald. Het is je, zie ik in de notities, al eerder aangeraden, maar je kunt het beste contact opnemen met onze afdeling Collections. Bel hiervoor, op werkdagen tussen 8:00 en 17:30, met de klantenservice op 0800-0402. De collega daar kan je dan doorverbinden.