Vraag

terugsturen apparatuur kan niet binnen 2 weken

  • 1 April 2020
  • 10 reacties
  • 108 keer bekeken

Wij hebben ons KPN internet abonnement opgezegd, en hebben post van KPN met een retourdoos gekregen om de oude experia box terug te sturen.  WIj zitten in Frankrijk en wij kunnen niet binnen 2 weken die doos terugsturen, wij komen pas in mei of zelfs juni terug. Kan het terugsturen zo lang wachten?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @lfryda , ik zou even telefonisch contact opnemen met KPN, dat gaat sneller als via het forum.

 

idd, helaas ben ik al in het buitenland en die 0800 nummerwerkt niet. Gelukkig werkt het prima met Facebook/ messenger:) Bedankt

Reputatie 6
Badge +8

Is er niemand die af en toe even de planten water komt geven die alles in een doos kan steken? Gezien het feit dat jullie weten dat deze doos binnen is gekomen, neem ik aan van wel?

Beste TFHFony

dat zou het meest logische zijn. 

Bedankt voor het mee denken! Lydia 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @lfryda :) Zo te zien is je vraag al beantwoord en is er goed met je meegedacht! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, spreek ons dan vooral aan.

Herinnering gekregen om apparatuur terug te sturen. Helaas is dat een noreply-mail. Daar kan ik dus niks mee.

Zit, vanwege corona, al meer dan vier maanden vast in Servië. Weer niet wanneer ik weer terug kan naar Nederland.

Omdat ik slechts 10 dagen hier zou zijn, heb ik niemand geregeld om de post te bekijken en dergelijke.

Hoop dat via dit forum de melding doorkomt, dat ik pas kan terugsturen zodra ik weer in Nederland ben. Ik hoop snel, maar de situatie verandert met de dag.

 

Teus Molenaar

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @teusmolenaar,

Dat is heel vervelend. Heb je je forumprofiel al aangevuld met je gegevens? Dan kunnen ze hier een notitie voor je maken dat de situatie het terugsturen nog niet mogelijk maakt.  Geef even een seintje als dit gedaan hebt.

Hallo Chris; heb mijn profiel ingevuld voor zover ik de gegevens weet.

Reputatie 7
Badge +25

Herinnering gekregen om apparatuur terug te sturen. Helaas is dat een noreply-mail. Daar kan ik dus niks mee.

Zit, vanwege corona, al meer dan vier maanden vast in Servië. Weer niet wanneer ik weer terug kan naar Nederland.

Omdat ik slechts 10 dagen hier zou zijn, heb ik niemand geregeld om de post te bekijken en dergelijke.

Hoop dat via dit forum de melding doorkomt, dat ik pas kan terugsturen zodra ik weer in Nederland ben. Ik hoop snel, maar de situatie verandert met de dag.

 

Teus Molenaar

Hi @teusmolenaar, welkom hier. Ik zal er een notitie van maken bij jouw gegevens. Komt goed. Succes met de situatie, en hopelijk kun je snel naar huis!

Hallo Paul, Dank. Hoop ook dat ik snel terug kan.