KPN wat een drama maak ik nu mee. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit een contract bij jullie afgesloten
Op 25 september is er een monteur van kpn en reggifiber langs geweest voor het aansluiten van mijn thuis internet en goed zetten van mijn glasvezel, maar dit was ze niet gelukt omdat ze een sleutel nodig hadden van de meterkast. Dit moesten ze krijgen van de huis meester, waarmee ze zelf een afspraak mee zouden maken. Binnen een week zou dit geregeld worden. We zijn nu bijna in november nog steeds niets vernomen. Ik heb inmiddels al meer dan 10x gebeld met kpn en reggiefiber maar ik word van kastje naar muur gestuurd. In de tussentijd heb ik godzijdank een noodpakket mogen ontvangen van kpn maar als de GB's opraken moet ik elke keer bijna 20 minuten in de wacht staan om te vragen of ze dit kunnen opvullen. Maandelijkse abonnement kosten worden wel op tijd afgeschreven van mijn rekening, maar voor een of ander reden kan mijn internet niet met dezelfde tempo worden aangesloten. Dit vind ik echt behoorlijk irritant en ik hoop dat jullie zsm met een oplossing kunnen komen!!