Beantwoord

toestemmingsbrief KPN glasvezel

  • 23 August 2020
  • 5 reacties
  • 215 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo iedereen

Ik heb gisteren een toestemmingsbrief van KPNnetwerkNL ontvangen en natuurlijk ook meteen toestemming gegeven.

Nu stond er niet echt meer info op, ik ben benieuwd over of er mensen zijn die al eens toestemming gegeven hebben en hoe lang het dan duurt voordat een glasvezelvoorbereider langskomt en wanneer de werkzaamheden starten.

Gaat om Terneuzen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 August 2020, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Zeelandenaar , dat kan in de praktijk nog vele weken duren voordat er iemand komt om de beste plek in je huis te bepalen en het kan nog maanden duren voordat er werkelijk een glasaansluiting binnen je huis aangelegd wordt.

Een familielid van mij in Gelderland kreeg begin februari ook zo'n brief, enkele weken later plaats glasaansluiting bepaald en afgetekend op de muur, vorige maand, dus 5 maanden later (i.v.m. corona?) glasvezel in de straat en naar huis aangelegd en nu is het wachten nog op het werkelijk naar binnen brengen van de glasvezel in huis.

 

Reputatie 4
Badge +2

Oke, dan kan ik nog wel even wachten. Recentelijk in Wageningen kwam de toestemmingsbrief binnen toen de voorbereidingen al begonnen waren.

Het rare is dat als ik een pakket wil samenstellen bij KPN er staat er wordt momenteel glasvezel aangelegd bij jou in de wijk/buurt 🤷‍♂️

Oke, dan kan ik nog wel even wachten. Recentelijk in Wageningen kwam de toestemmingsbrief binnen toen de voorbereidingen al begonnen waren.

Het rare is dat als ik een pakket wil samenstellen bij KPN er staat er wordt momenteel glasvezel aangelegd bij jou in de wijk/buurt 🤷‍♂️

Hallo @Zeelandenaar , dat klopt, er wordt dus inderdaad glasvezel aangelegd, alleen in jouw straat/huis zie je het nog niet fysiek, maar via KPN kun je je al wel voorinschrijven als je glasveel wilt.

 

Reputatie 4
Badge +2

@JanD

Dus even ter confirmatie, ze horen nu bezig te zijn?

@JanD

Dus even ter confirmatie, ze horen nu bezig te zijn?

Hallo @Zeelandenaar inderdaad, in de wijk is/gaat men al wel aan het werk.