Beantwoord

TP-Link versterkers verbinden niet meer met wifi sinds update

  • 30 March 2024
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Een goedendag,

Sinds de update van maart 2024 verbinden diverse apparaten waaronder de tplink versterkers niet meer met de WiFi. Hierdoor hebben we geen goed internet in ons gehele huis zoals jullie dit destijds verkocht hebben. 

De versterkers zijn meermaals opnieuw geïnstalleerd en de modem is opnieuw gestart, hier ligt het allemaal niet aan

Als ik vervolgens de checks doe via de site van KPN kom ik niet verder als een advies om maar versterkers te kopen van KPN in plaats van mijn huidige versterkers te gebruiken. Het lijkt mij toch niet dat KPN zijn omzet wil verbeteren door zijn klanten onnodig artikelen te laten aanschaffen? 

Graag de modem resetten, met de juiste software en snelheid zodat we weer gebruik kunnen maken van WiFi en jullie je belofte nakomen.

Ook is het vreemd dat we via de site geen schriftelijke klachten kunnen indienen. Mag dit wel? 

Mvg, Jan 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 April 2024, 08:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JanApp, welkom op onze community! 
Dit hoort natuurlijk gewoon te werken, we denken graag even mee!

 

  • Wat voor type modem heb je?
  • Wat voor wifiversterkers heb je?
  • Waar loop je precies vast en wat heb je allemaal al geprobeerd?

We hebben hier ook een paar handige topics over en op onze kennisbank kun je alles over onze modems vinden.

als je hierover liever contact hebt met de klantenservice kun je ons ook bereiken op 0800-0402.

Een klacht kun je indienen op www.kpn.com/klachten maar zij zijn niet de afdeling om je te helpen een storing te verhelpen, al helemaal niet als het om je eigen apparatuur gaat.

Hier het zelfde probleem.

zelfs de tv-gids op de tv doet het niet meer.

 

echt heel vervelend en irriteert.

na een up-date zou je verwachten dat als het fout gaat er snel een oplossing komt maar helaas… al 6 dagen gezeur met het internet.

 

groet K Visser 

Reageer