Beantwoord

Traag en wegvallend wifi

  • 12 November 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

IK heb al geruime tijd een traag en wegvallend wifi gebruik ook de bekabelde wifi versterker  valt ook uit. Uiteraard heb ik via mijn kpn app vele malen het modem herstart kanaal wisseling etc.. uitgevoerd gaat dan een tijdje goed  Gebruik nu nog de Experia box V8 wil graag deze vervangen voor de V10. Zou vlgs jullie forum de oplossing zijn. Al telefonisch contact gehad met jullie (0800-0402) Ik zou via sms bericht hier over ontvangen hopelijk snel dan. Doordat de wifi verbinding meerdere malen is weggevallen heb ik inmiddels ook vele mobiele data moeten verbruikt en ga ik over het maximale gebruik van mijn abonnement data….

mvrgr.

Frank

icon

Beste antwoord door Aals 18 November 2020, 14:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Aals en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je dit probleem kenbaar maakt. In principe wordt een Experia Box alleen omgeruild wanneer deze echt defect is. Welk type Wi-Fi versterker heb je nu in gebruik, de KPN Experia Wi-Fi? Deze schakelt namelijk de Wi-Fi van de Experia Box v8 uit en neemt het signaal over. Daarom denk ik niet meteen dat de Experia Box hier de boosdoener is. 

De Arcadyan Experia Wifi 

Badge +19

En die zijn bekabeld aangesloten aan de experiabox?

Ja klopt momenteel gaat het weer goed tot nu toe

Kijk ook bekabeld tv internet draadloos

 

Reageer