Beantwoord

traag internet door waarschijnlijk blokkade

  • 7 January 2021
  • 1 reactie
  • 139 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Beste KPN

 

Omdat youfone me bijna 2 weken lang geen antwoord op mijn vraag op meerdere pogingen gegeven, wil ik jullie vriendelijk vragen om mijn internet probleem oplossen. 

 

Ik ben pas 2 weken lang klant van youfone thuis met 100 mbit/s. Ik krijg pas 56 mbit/s thuis. De haalbare snelheid op mijn adres is 71 mbit/s(door T-mobile vastgesteld). Het is realistisch dat niemand 100% van de snelheid kan krijgen, maar een minimaal 70% van de snelheid. 56% krijg ik van de snelheid en dit is beetje belachelijk. Ik heb computer settings geoptimaliseerd(alle windows update service die 20% van mijn internet reserveren,gesloten), DNS naar cloudfare veranderd(1 mbit/s sneller), raspberry pi pihole DNS geinstalleerd(4 mbit/s sneller), Xperia Box v10A dagelijks resetten(geen verandering in snelheid). Het lijkt wel een blokkade van de provider zelf dat ik nooit boven 60mbit/s kan internetten.  Graag vraag ik jullie vriendelijk deze blokkade opheffen(als sprake van een blokkade). 

 

U kunt me DM voor youfone klantnummer en adres. 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 7 January 2021, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@CJ2 Welkom op het forum. 

Youfone levert wel over het KPN netwerk, maar is geen onderdeel van KPN. Ik kan dan ook geen gegevens inzien of problemen oplossen voor Youfone klanten. Youfone en KPN hebben behalve dat Youfone het KPN netwerk gebruikt niets met elkaar te maken.