sinds enige tijd heb ik last van trage wifi. Ik haal nu (draadloos) 12 mb ten opzichte van 35mb voorheen (ook niet snel). Ik heb al twee wifi receivers ontvangen ter verbetering, maar dat bracht geen verandering.
Afgelopen weekend viel ook mijn tv uit en ik heb ik wel wifi op mijn laptops, meer geen internet. De ipad en telefoon gaan wel op wifi zonder problemen.
Nu heb ik inmiddels het kanaal gewijzigd, via de servicetool problemen op te lossen. Mijn experiabox (v8) is toen aangepast waardoor in ieder geval er weer tv kan worden gekeken.
Ik heb mijn modem zelf laten resetten via mijn ipad, ik heb het handmatig gedaan met een speld en vanochtend heeft de service desk het ook nog op afstand geprobeerd. De modem reset echter niet naar fabrieksinstellingen, ik krijg alleen een rood lampje te zien bij power.
Mijn laptops geven problemen met de DNS server aan.
De service desk kon me verder niet helpen vanochtend, maar mijn problemen zijn niet verholpen. Iemand nog ideëen of zou een nieuw modem nog helpen?
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel