Beantwoord

Traag internet via DVS1200 en Wifi. Bekabeld is wel snel.

  • 7 January 2021
  • 1 reactie
  • 270 keer bekeken

Sinds vorige week een nieuwe computer in huis gehaald en deze verbonden met het internet (via KPN DVS 1200). Nu hebben we thuis 100/100. De computer die met de directe kabel verbonden is gaat tot die snelheden. Echter de nieuwe (tweede) computer die dus verbonden is met een DVS en kabel ging de snelheid tot 40. Op zich vond ik dat nog wel prima maar de laatste twee dagen is de snelheid niet hoger dan 3. Nu weet ik niet waardoor het komt, ik heb ook nog een draadloze wifi adapter aangesloten, maar de snelheden gaan ook niet hoger dan 3 MB/s. Terwijl op de mobiel in de kamer waar de nieuwe computer staat wel snelheden worden gehaald van 60 MB/s.

Thuis hebben we de Experiabox V10

Waar zou het probleem aan kunnen liggen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 January 2021, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Khuyen, zowel de draadloze verbindingssets als je wifi kunnen aardig wat snelheid kosten.

Voor Wifi kan je je snelheid verhogen door onze wifimanager te doorlopen.In dit topic vind je ook nog een hoop tips om problemen met je wifi op te lossen:


Om de beste verbinding uit je draadloze verbindingssets te halen kan ik dit topic over de draadloze verbindingssets aanraden:

Â