Vraag

Traag laden websites

  • 30 December 2020
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Hoi, ik heb exact hetzelfde probleem (ook ik heb 500mb glasvezel sinds november) in het begin ging het prima maar nu de laatste 2 weken laden pagina's traag maar meestal met een foutmelding, dan opnieuw laden waarna de pagina verschijnt. Heb dit zowel op een vaste pc (bekabled naar het modem als met laptop / wifi). Ik heb geen homeserver oid (wel een camera opslag tbv beveiliging maar die stond er ook al toe het wel werkte).

Lijkt mij er meer op dat een verdeelkast oid niet werkt bij KPN?

admin: eigen topic aangemaakt aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@RENEAX Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je pagina's zo traag laden, ik begrijp dus dat je dit probleem hebt sinds je over bent gegaan naar glasvezel? 

Wat we in ieder geval zouden kunnen proberen is om de Experiabox even uit te zetten en opnieuw aan te zetten. En hierna nog even het glasvezelpunt 2 minuten stroomloos te maken en daarna weer van stroom te voorzien. 

Mocht dit het probleem niet oplossen, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is?

Dan pak ik de gegevens er bij voor je bij en ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 

Hoi alles aan en uitgezet maar dat wil het niet oplossen. Het werkt wel maar pagina's laden (nos.nl bv kost tijd, eenmaal geladen gaat het prima) speedtest zegt ook 500/500 dus daar ligt het niet aan. De pc is via een switch aangesloten op de box. Probleem doet zich ook voor via wifi op n notebook. TV hapert ook regelmatig deze is met kpn/devolo 1200 adapters aangesloten (rechtstreeks in het stopcontact).

Reputatie 7
Badge +15

@RENEAX Heel vreemd dat je wel de volle snelheid haalt maar dat het laden van pagina's dus niet snel gaat. En zowel draadloos als bekabeld. 

Nog 1 laatste poging, doet dit probleem zich ook voor als een apparaat met kabel direct op de Experiabox aangesloten zit?

Â