Beantwoord

Traag/wegvallend internet (ook bekabeld)

  • 11 June 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Dag. Ik heb sinds een vijf weken last van wisselvallig internet (ook bedraad). Af en toe word het zo traag < 1mbps, of is het helemaal weg. We kunnen zo niet fatsoenlijk thuiswerken, en moeten voor de zekerheid als we Teams meetings hebben steeds een hotspot aanmaken, zodat we fatsoenlijk verbinding hebben. Ik heb hierover contact gehad 25 mei met de klantenservice, toen hebben we ook bedraad gemeten en bevestigd dat het niet OK is. Daarna 26 mei een expert of afstand gehad die het ook bevestigde. Hij mocht echter geen monteur sturen. Ter info: We hebben een experiabox v9. De expert op afstand liet zich toen nog ontvallen: heeft KPN je geen nieuwe box aangeboden? Nee . 

Er werd me verteld dat service case op incomplete gezet zou worden en dat er na de coronacrisis contact zou worden opgenomen. Maar ondertussen kunnen wij niet fatsoenlijk thuiswerken. Dit is behoorlijk frustrerend, want we weten niet hoe lang dit nog gaat duren.  Kunnen we niet een box opgestuurd krijgen om te kijken of dit het verhelpt? Zo zouden wij wellicht geholpen zijn zonder monteur. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 June 2020, 09:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RobbieDorssers. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw internetverbinding wegvalt/traag is. Ik begrijp dat je graag wilt dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen word. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik voor je uit of het mogelijk is om een nieuwe ExperiaBox toe te sturen. 

@Vikash  Dank voor je terugmelding. Afgelopen Donderdag werd ik door KPN gebeld dat ze voor dit soort zaken weer monteurs mochten inplannen. Afgelopen vrijdag is er een monteur geweest. Hij heeft meteen de experiabox verwisseld. Vooralsnog lijkt het nu OK. Gelukkig opgelost. Had alleen weken sneller opgelost kunnen zijn als dit bijv. was opgestuurd. 

Reputatie 7
Badge +21

@Vikash  Dank voor je terugmelding. Afgelopen Donderdag werd ik door KPN gebeld dat ze voor dit soort zaken weer monteurs mochten inplannen. Afgelopen vrijdag is er een monteur geweest. Hij heeft meteen de experiabox verwisseld. Vooralsnog lijkt het nu OK. Gelukkig opgelost. Had alleen weken sneller opgelost kunnen zijn als dit bijv. was opgestuurd. 

Het is inderdaad jammer dat het niet eerder was aangeboden om jouw ExperiaBox om te ruilen, maar goed om te lezen dat het probleem is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer