Traag WiFi, Experia Box V8 steeds opnieuw starten

  • 15 March 2021
  • 13 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben slechte WiFi verbinding en ik moet steeds router en tv modem opnieuw starten.

Ik heb alle adviezen al geprobeerd.Het gaat een tijdje goed maar later moet ik alles weer herhalen. Dit vind ik lastig. 

Volgens mij Experia box is defect.

Kunnen jullie mij helpen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Dat is niet de bedoeling.  Wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur op het modem en gebruik je dit soort dingen? 

 

bedankt voor de snelle reactie.

modem is via telefoonlijn aangesloten.

Badge +19

Dat zal het probleem niet zijn. Gebruik je van die stopcontacten?

nee. dit is het.

 

 

Badge +19

En is de tv ontvanger met een kabel verbonden aan de v8?

Ja. Ik heb de kabel ook gecontroleerd. er is geen beschadigingen aan de kabel en geen knik in de kabel.

Reputatie 7

Hoi @M.Bas, welkom bij ons op het forum. Je hebt het zowel over de Wifi als over de tv, met beide merk je dat het wegvalt dus? Op het moment dat de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan met de lampjes op de Experia Box V8? Blijven die gelijk, valt daar iets weg of valt alles weg? Heb je de V8 ook al eens een reset gegeven (stap 2)?

hoi Jasper, WiFi valt niet weg ,als tv wegvalt dan moet ik tv ontvanger en de Experia herstarten alleen tv ontvanger herstarten help niet. Ik heb de lampen niet gecontroleerd. Ik kan je vraag niet beantwoorden.

Ik heb V8 en de tv ontvanger vaker frisse start gegeven. zoals in mijn vorige bericht aangegeven het helpt eventjes (paar dagen) daarna WiFi wordt trager en de TV valt weg.

Reputatie 7

Het is moeilijk te zeggen wat het is op dit punt, de lampjes van de Experia Box zouden ons meer kunnen vertellen wat er gebeurt op het moment dat je dit merkt. Dan weten we of de verbinding vanaf het modem wegvalt, of dat het juist de verbinding is naar de modem. Zou je de lampjes kunnen controleren volgende keer dat et wegvalt, en daarnaast ook je forumprofiel volledig invullen zodat ik een blik op de verbinding kan werpen?

Hoi Jasper,

tv lamp brand niet, WiFi en internet blijven knipperen.

tegelijkertijd WiFi is traag.

Ik heb tv ontvanger en Experia herstart.

 

Reputatie 7

Wat deden de lampjes op dat moment op de Experia Box, had je daar ook naar gekeken toen je 'm een herstart gaf? Kan je daarnaast ook je forumprofiel helemaal invullen zodat ik de verbinding kan bekijken?

Het kan ook handig zijn om met 0800-0402 te bellen de volgende keer dat het wegvalt, nog voordat je iets herstart. Zij kunnen dan direct met je meekijken naar de verbinding op het moment dat het niet werkt.