Beantwoord

Trage (2Mb/s) internet verbinding en haperende TV.

  • 6 June 2022
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

TV happert. De service tool al een paar keer gebruikt alles uit en weer aan etc.. Speedtest van kpn zegt dat mijn verbinding maar 2 mb is. TV happert. De service tool al een paar keer gebruikt alles uit en weer aan etc..  Modem terug gezet naar fabrieks instellingen/ decoders  frissen start gegeven. Ka je ook nog gewoon iemand bellen?

icon

Beste antwoord door huistijger 7 June 2022, 07:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Heeft u dit soort dingen in huis?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @guusdikker 
Je kunt altijd iemand bellen Guus.

Gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00
Zon- en feestdagen gesloten

Hoi @guusdikker . Welkom op het forum.

Hoe heb je die snelheid gemeten? Via wifi of via een bekabelde aansluiting?

Ik heb gebeld met helpdesk nummer van KPN. Er was is mis met de IP adres toewijzing. Na een harde reset (achterop modem) werkte alles weer goed:) @ erwin_ op beide wijze gemeten, maar nu werkt het weer gelukkig.

Bedankt!

Gelukkig maar, @guusdikker !