Beantwoord

Trage bekabelde internet

  • 23 December 2019
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

hoi ik heb een 200 mbit internet abonnement maar op alle apparaten haal ik de 100 niet eens zelfs op een pc met ethernet kabel ik had eerst een 100mbit abonnement maar die had ik laatst geupgrade maar dat maakte geen verschil

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 January 2020, 17:47

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Blijkbaar is er iets niet goed gegaan. Heb je glasvezel?

Reputatie 1
Badge

Het niet kunnen halen van de gewenste snelheid wordt voor een belangrijk deel bepaald door de hardware van het betreffende device.

Of dit zo is kun je bepalen met Speedtest, je kunt deze app ook rechtstreeks achter de netwerkkaart laten meten, of via de browser.

Als hier verschil is wijst dit op een hardware tekortkoming.

Verhogen van de snelheid zal dan niets helpen!

 

@alex vdk

Heb je glasvezel

in dat geval is en verhoogt naar 200 of 500

moet het nog omgezet worden in de wijkkast

dan zit je nu nog op een 100mbit kaart aangesloten

Kun je wat meer vertellen over uw aansluiting

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @alex vdk. Wat vervelend dat je niet de snelheid haalt dat in het abonnement zit. Ik zoek graag voor je uit of ik het probleem kan verhelpen. Zou je daarvoor je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een bericht achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @alex vdk. Wat vervelend dat je niet de snelheid haalt dat in het abonnement zit. Ik zoek graag voor je uit of ik het probleem kan verhelpen. Zou je daarvoor je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een bericht achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Ik zie dat je je gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik ga er vanuit dat het probleem via een andere weg verholpen is. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer