Beantwoord

Trage en wegvallende WiFi

  • 30 June 2020
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

In mijn huis ervaar ik vaak trage en wegvallende Wifi. Via de wifimanager en kpn service kom ik niet verder. Voor een verbetering moet ik zelf wifiversterkers kopen bij KPN. Mijn werkgeven wil mij nu over laten stappen naar Ziggo omdat ik teveel op mijn simkaart van de laptop werk. Dit heeft niet mijn voorkeur.

 

Wie van KPN kan mij wel helpen en zorgen dat mijn wifi goed werkt?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 July 2020, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Eric222222 .  Jammer dat je wifi zo tegenvalt. 

Je hebt de wifi manager doorlopen? Heb jij nu al van die zwarte versterkers in huis? Wat zijn de snelheden die jij in huis meet? Normaliter kun je namelijk gratis Experia Wifi's krijgen als de snelheid tegenvalt.

Deze moeten wel bedraad aangesloten worden en op tactische plekken in huis neergezet worden.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â