Vraag

Trage intenetsnelheid

  • 24 April 2024
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ben mede vanwege snelheid internet overgestapt naar KPN. Aangesloten door monteur om problemen te voorkomen. Echter snelheid komt niet hoger dan rond 93.4 Mb. Mij is na reactie aangegeven dat de monteur een snelheid heeft gemeten van 935 Mb. De KOMMA staat goed!!

Maar het is 10 keer zo langzaam of is iets anders de boosdoener? De kabel, de switch die ook 1 Gb aankan, de computer??  Waarom benoemd men in de uitleg geen vertragers! dan kan ik daar wat mee.

Ik overweeg naar een lagere (goedkopere) snelheid te gaan als dit blijft aanhouden

Inmiddels herhaald conform KPN alles gereset. Contact meermalen via klachtenformulier waarop een antwoord staat waarop je niet via een klachtnummer kan reageren. Zou handig zijn. 


2 reacties

Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @hvandeboer :

Als je daarna nog een slechte snelheid ondervindt even bellen met 0800 0402

Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @hvandeboer :

Als je daarna nog een slechte snelheid ondervindt even bellen met 0800 0402

Ik had het niet beter kunnen verwoorden, @N.N. . 

@hvandeboer : bekabeld zou jij die snelheid moeten kunnen halen.  Maar zoals in het kennisbank artikel wordt uitgelegd zijn er wel een aantal variabelen om rekening mee te houden.  Hopelijk kun je het daarmee oplossen. Zo niet, dan is er misschien iets aan onze kant niet in orde. Dat kunnen ze dan bij 0800 0402 wel meten en desnoods een nieuwe monteur aansturen. 

Reageer