Beantwoord

Trage internetsnelheid

  • 4 January 2021
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 1

Hier het zelfde

snelheid 30 mb bonded

volgens fourstack 160 mb

 

help….waneer worden wij geholpen

icon

Beste antwoord door Lisa 12 January 2021, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Sjeuf! Dankzij je gegevens kon ik even met je meekijken. Jij zit bonded aangesloten en kunt max. een snelheid van 100MB/s halen. Dit zit in je abonnement. Klopt het dat je maar 30mb/s meet? Dat is wat aan de lage kant. Hoe heb je dit gemeten? 
Hoor graag van je :blush:

Reputatie 1

Als ik inlog op mijn modem komt er maar 2xmax 15 binnen, ongeveer 28 mb

dit komt ook overeen met speedtest bedraad en via wifi

als ik op fourstacks kijk is mijn verbinding max 160 mb bonded

Ik denk dat mijn aderpaar nog steeds rechtstreeks op de centre is aangesloten, i.p.v op de (nieuwe) actieve straatkast.

Ben erover aan het nadenken na een andere privider te gaan, omdat ik dan wel de snellere verbinding krijg.

Als trouwe klant voel ik me best in de steek gelaten

gr

peter

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is duidelijk, dank! Ik heb meteen even meegekeken en wat metingen gedaan. De snelheid die binnenkomt zou 100+ moeten zijn. De aderparen meten stabiel. 
Ook al zou je maar één aderpaar gebruiken. Dan zou je alsnog 80 MB/s moeten krijgen. Wellicht wat verstoord, maar 15MB/s per aderpaar is wel te laag hoor. 
Kun je eens een screenshot plaatsen van de info die je ziet als je inlogt op het modem? Let op dat alle gevoelige info (namen/instellingen) niet leesbaar (gemaakt) zijn. 

Hoelang heb je dit modem al in gebruik? 

 


 

Reputatie 1

Huh…..🙊🤓

snelheid is per nu ineens veel hoger!hebben jullie iets gewijzigd?

 

Reputatie 1

Heb v10 modem al jaren hangen

Reputatie 7
Badge +17

Haha, @Sjeuf! Dat meen je niet:smile:  Ik kan me niet herinneren dat ik iets gedaan heb. Ik heb gekeken met de handjes op de rug:wink:.  Hou het maar even in de gaten. Mocht de snelheid weer instorten. Gaan we dan verder!  

Fijn dat het overgewaaid lijkt te zijn :nerd:

Reputatie 1

Blij met KPN