Beantwoord

Trage tv ontvangers en modem die uitvalt

  • 6 January 2021
  • 7 reacties
  • 106 keer bekeken

Beide tv ontvangers zijn erg traag. Ik heb de batterijen van de ab's vervangen, de tv ontvangers gereset. Ook valt mijn modem van tijd tot tijd uit. Ook die gereset maar niets helpt.  Sinds de overstap van Telfort naar KPN is dit gaande. Begint nu vervelend te worden. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 January 2021, 10:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Beide tv ontvangers zijn erg traag. Ik heb de batterijen van de ab's vervangen, de tv ontvangers gereset. Ook valt mijn modem van tijd tot tijd uit. Ook die gereset maar niets helpt.  Sinds de overstap van Telfort naar KPN is dit gaande. Begint nu vervelend te worden. Wat te doen?

Admin: Reactie van oud topic naar je eigen topic verplaatst

Badge +19

Dat van de ontvangers zal inmiddels bekend zijn. Landelijk probleem.  Maar dat zou niet het opnieuw opstarten van het modem moeten veroorzaken. Welk type modem heb je?

experia box V8

Reputatie 1
Badge

Probleem met trage tv ontvangers zijn ze aan het oplossen met nieuwe software, ik heb deze al ontvangen en mijn ontvangers werken weer naar behoren.
Even geduld dus nog je krijgt de update voor 20 januari.

Betreft je modem type V8 heb je dus duidelijk een uitval probleem mee.
Een hard reset blijkt dus niet te helpen.
Je zou dus een belletje kunnen doen aan KPN en je probleem uitleggen.
Je krijgt dan een nieuwe type V10 of 10A toegestuurd.

 

 

Hoi @Erwin van der Ploeg . Welkom op het forum.

Heb je gebeld met ons? Of kan ik je hier verder mee helpen?

 

Ik heb idd gebeld. En ik heb een nieuwe V10 ontvangen. Deze valt nu niet uit. Maar de 2 tv- ontvangers zijn nog steeds heeeel erg traag. 

@Erwin van der Ploeg : fijn dat er geen uitval meer is.

Wat de traagheid betreft is dit een goed topic om even te lezen ( alleen de recente updates boven in het topic zijn voldoende anders ben je een week bezig ;-) )

Kort samengevat: Er wordt deze periode een update uitgerold die de traagheid gaat verhelpen.