Beantwoord

Trage wegvallende wifi

  • 26 October 2020
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Beste Klantenservice, 

Wij hebben Kpn internet en TV basis, hierbij zouden we een internet snelheid van 50 mbit/s download hebben en 5 Mbit/s upload. Dit is helaas niet het geval, ik heb de afgelopen dagen een aantal keer geprobeerd om het internet te verbeteren, door de wifi manager te gebruiken en de snelheid per verdieping te meten. Nu zitten we beneden tussen de 7 en 12 mbit/s en boven tussen de 2 en 7 mbit/s. Beneden zit ik bijna naast het modem, maar valt de wifi ook zwaar tegen. Als ik hem heb doorgelezen dan geeft hij aan dat de expedia box een update moet hebben, nadat dit is gebeurd blijft de internetsnelheid hetzelfde. 
Is het mogelijk om een monteur langs te laten komen om dit op te lossen? 

Groetjes Maggy

icon

Beste antwoord door Lisa 1 November 2020, 18:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier, @Mags! Bedankt voor je bericht:slight_smile: . Excuses voor de late reactie. Het is hier erg druk momenteel. Wat balen dat je internet snelheid zo laag is! Haalde je in het verleden wel een hogere snelheid? Ik ben benieuwd welke snelheid je haalt op jouw adres. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik dit voor je na en kan ik meteen even kijken of ik je (op afstand) kan helpen:hugging:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer