Beantwoord

Trage wifi

  • 31 August 2020
  • 9 reacties
  • 57 keer bekeken

vandaag na lang wachten gelukkig contact gehad met de ondersteuning.

mijn wifi in huis is ondanks diverse pogingen vaak onder de 20mbit/sec. 

als ik geluk heb haal ik af en toe 21 mbit/sec meestal 10 mbit/s

de ondersteuning gaf geen verbetering wat nu.

ik heb sinds kort experia v10a en de vierkante wifi versterker met ronde hoeken (deze laatste bekabeld aan gesloten) monteur inplannen kreeg ik op de site een fout melding .

de technische ondersteuning schreef op afstand op mijn iMac “onder de 20 mbps meet = gratis versterkers”

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door D.vandebeek 4 September 2020, 18:20

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u een DSL verbinding? Wat zegt deze site over uw aansluiting? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Nee al jaren lang glasvezel

Reputatie 7
Badge +24

Welke snelheid haalt u op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @D.vandebeek en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je dit aankaart. Voor Wi-Fi hanteren we qua snelheid een ondergrens van 20 Mbit/s en zo te lezen zit jij echt op het randje. De versterker die je nu hebt, is deze zwart of wit van kleur? Zo te lezen ben je al aan de slag geweest met de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager), klopt dat? Kun je anders je forumprofiel eens invullen zodat ik eens met je mee kan kijken?

Mijn versterker is wit van kleur en als ik op mijn iMac zit (bekabeld aangesloten) heb ik een lekkere snelle verbinding zelfs een keer gemeten 70mbits

Reputatie 7
Badge +24

Zend de versterker wel het juiste netwerk uit? Meet u die 70 mbit ook als u de mac bekabeld op de versterker aansluit?

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de terugkoppeling @D.vandebeek :)

 

Ik zie dat je de Wi-Fi Manager hebt doorlopen en de gehaalde snelheden liggen onder de 20 Mbit/s. Normaal gesproken zou de Wi-Fi Manager gratis KPN Experia Wi-Fi aan moeten bieden maar ik zie dat dat hier niet is gebeurd. Daarom heb ik KPN Experia Wi-Fi voor je aangevraagd; dit zijn nieuwere types versterkers dan je nu in gebruik hebt en ik verwacht dat de oplossing zal zijn. Morgen zal er een pakketje voor je klaarliggen bij de Primera (Skagerrak 218) met daarin KPN Experia Wi-Fi. Laat je me weten of dit uiteindelijk voor de gewenste verbetering zorgt?

Jan-z dank je wel voor het regelen van de WiFi versterker. Gelijk geïnstalleerd en nu is mijn snelheid via jullie tool 41mbits. Dus in het kort deze klant is zeer tevreden weer met jullie service. Nogmaals bedankt. 

Reputatie 7
Badge +12

Heel erg graag gedaan @D.vandebeek en fijn om te lezen dat de KPN Experia Wi-Fi tot het gewenste resultaat heeft geleid :) Ik ga het topic sluiten maar mocht je in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan! En voor nu natuurlijk nog een goed weekend toegewenst.

Reageer