Beantwoord

Trage WIFI en geen support KPN

  • 27 March 2020
  • 12 reacties
  • 114 keer bekeken

Mijn Wifi is uiterst traag en ook sterk wisselend van speed. Gemeten vlak naast mijn modem snelheden van 1 Mbps tot 40 Mbps (in betere tijden).

1 Mbps is uiteraard onwerkbaar.

Ik heb een oude Telfort modem.

Via messenger contact gezocht. De aangeboden link voor Wifi hulp werkt niet. Ik kan wel inloggen maar vervolgens kunnen mijn gegevens niet opgehaald.

Wie weet wat ik verder kan doen. En wie weet hoe ik KPN kan bewegen tot meer actie. 

Service - niveau waar vroeger de internetproviders berucht om waren.

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 March 2020, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Slecht Wi-Fi hoeft anno 2020 gelukkig niet meer maar je moet er wel wat voor doen. Zit je nou bij Telfort of bij Kpn? Dat is me niet helemaal duidelijk. 

Telfort is  KPN geworden.

Ik weet niet wat ik er aan kan doen. Alle links bij KPN lopen dood bij 'uw gegevens kunnen niet worden opgehaald’.

 

Badge +19

Alleen mobiel is overgegaan naar kpn.De vaste diensten volgen later dit jaar. Het klopt dus wel dat de gegevens niet worden gevonden.

Telfort is  KPN geworden.

Ik weet niet wat ik er aan kan doen. Alle links bij KPN lopen dood bij 'uw gegevens kunnen niet worden opgehaald’.

 

Hallo @Annet van Leijen Het beste kun je als Telfort-klant even met Telfort bellen, 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

KPN kan hier (nog) niets mee.

 

Wat zegt deze site over de maximum snelheid op jouw adres (de site is geldig voor alle providers die leveren over het netwerk van KPN).

Telfort is  KPN geworden.

Ik weet niet wat ik er aan kan doen. Alle links bij KPN lopen dood bij 'uw gegevens kunnen niet worden opgehaald’.

 

Hallo @Annet van Leijen Het beste kun je als Telfort-klant even met Telfort bellen, 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

KPN kan hier (nog) niets mee.

 

Ik had via messenger contact met de KPN. Heb verteld dat ik (ex?) telfort klant ben. Sindsdien geen enkele reactie meer. 

Sowieso mistig. Heb jubelende mails gekregen dat ik nu bij KPN zit. Blijk dus maar voor een deel bij KPN te zitten.  Als ik zie hoe slecht de respons van KPN is vraag ik me af of ik wel zo blij er mee moet zijn.

Badge +19

Respons slecht??? Misschien heeft u er niets van mee gekregen maar de wereld zit in een diepe crisis.  Niets is meer zoals het was. U trekt toch de verkeerde conclusie.  Telfort mobiel is kpn geworden Telfort thuis volgt later dit jaar. 

Respons slecht??? Misschien heeft u er niets van mee gekregen maar de wereld zit in een diepe crisis.  Niets is meer zoals het was. U trekt toch de verkeerde conclusie.  Telfort mobiel is kpn geworden Telfort thuis volgt later dit jaar. 

Beste Joep, je laten inloggen met een kpn_id, de inlog accepeteren en vervolgens melden dat je gegevens niet kunnen worden opgehaald is oliebollenwerk. Heeft niets met een crisis te maken.

Natuurlijk heb je een KPN-ID. Dat hoort vast bij de mobiele abo's. Omdat Telfort vast nog niet bij de KPN administratie hoort kun je daarvan dus ook niet je gegevens ophalen middels dat mobiele KPN-ID. Voor je vaste abo moet je dus vooralsnog bij Telfort zijn. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Annet van Leijen, welkom! Heb je inmiddels met Telfort gebeld? Als je nog geen KPN klant bent voor vaste diensten, kan ik je gegevens niet opvragen en je dus helaas ook niet verder helpen. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Ha @Annet van Leijen, welkom! Heb je inmiddels met Telfort gebeld? Als je nog geen KPN klant bent voor vaste diensten, kan ik je gegevens niet opvragen en je dus helaas ook niet verder helpen. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Hoi Marcia, je contact gehad, en een nieuw modem gekregen. OK nu. Met dank aan Jan D voor de beslissende tip. 

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten :-).