Beantwoord

Tv en internet

  • 18 April 2020
  • 13 reacties
  • 95 keer bekeken

Hallo, wij hebben de hele week al problemen met wifi en tv. De wifi valt steeds weg en geeft aan geen internet beveiligd. We hebben de ecperia box al regelmatig aan en uitgezet en niets werkt. Ook onze tv stopt er nu regelmatig mee en geeft een foutmelding aan.

Wat kunnen we nog doen... 

icon

Beste antwoord door Al.bertha 20 April 2020, 14:19

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Indien DSL, wat zegt Fourstack over uw adres? 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

 

Dit zegt ie maar ik weet niet wat het betekend

 

Wij denken dat het aan de ecperia box ligt maar weten zelf niet wat we er aan kunnen doen

 

Badge +19

Heeft u de experiabox al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Ja hebben wr al gedaan 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Al, welkom op het forum. 

Zou je je profiel willen invullen en ook alvast de Experiabox resetten? Dit doe je door het kleine resetknopje ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan. Helpt dit wel?

Ik hoor graag van je.

Dit hebben wr gedaan het ging een paar minuten goed en daarna weer geen internet.. Wij weten niet meer wat we kunnen doen.. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat een reset een tijdelijke oplossing is. 

Ook onze tv stopt er nu regelmatig mee en geeft een foutmelding aan.Wat kunnen we nog doen... 

Welke foutcode krijg je precies te zien en op welke manier is de tv-ontvanger verbonden met jouw ExperiaBox? Een kabel of een Draadloze Verbindingsset? 

Verder zou ik je willen vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Dan kunnen wij bekijken of we vanuit deze kant iets bijzonders zien. 

 

We hebben contact gehad met kpn (telefonisch) we krijgen morgen een nieuwe experiabox.

We hopen dat het dan allemaal beter word.

Bedankt voor uw hulp 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed! Ik hoop ook dat een nieuwe Experiabox het probleem verhelpt. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Heeft de nieuwe ExperiaBox het probleem verholpen?

Reputatie 7
Badge +21

Heeft de nieuwe ExperiaBox het probleem verholpen?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat een nieuwe ExperiaBox het probleem heeft verholpen. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer